Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enquête Cannabisvergunning - Bachelorproef Cannabisbeleid België

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Enquête Cannabisvergunning - Bachelorproef Cannabisbeleid België

    Korting op 420shop
    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=81291Als alles verloopt zoals het hoort, zullen de resultaten hier ook weergegeven worden.

    #2

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7

              Comment


                #8

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Mensen met kinderen mogen geen plantjes kweken... ik ben een kind van mijn ouders, ben een mens en heb kinderen.
                    Dus ik mag niks kweken..... ik mag sowieso niks, maar wie houdt me tegen?

                    Comment


                      #11
                      @Als die database info bij hun terecht komt, kan je voor de rest van je leven lekker veel betalen bij ze, want dan vinden ze je een vergroot risico hebben.

                      Natuurlijk houden verzekeraars rekening met het risicoprofiel bij een af te sluiten verzekering. Maar iets relevants niet vermelden is voor de verzekerde behoorlijk risicovol. In de meeste polissen staat een of andere open vraag zoals "zijn er nog dingen te vermelden die voor de verzekering van belang kunnen zijn?". Als de verzekeraar achteraf een verzwegen feit constateert kun je ook fluiten naar je uitkering. Dan toch liever een wat hogere premie betalen. Moet eens proberen te verzwijgen dat je parachute springt: als je dood valt laten ze je nabestaanden bij de uitkering ook dood vallen.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Daar moet ik je gelijk in geven Xtreme.
                            Medicijnen, gif e.d. moeten onbereikbaar zijn, de rest blijft gewoon bereikbaar en raken ze zonder toestemming niet aan. 't Is net wat je ze leert.
                            En qua planten staat cannabis niet in het rijtje van giftige planten. Daarentegen staan in de tuin wel giftige planten, enkele voorbeelden:
                            boterbloem
                            Gif: sap bij inname en aanraking

                            hulst

                            Gif: bessen, blad bij inname (20 bessen kunnen voor kinderen dodelijk zijn)

                            en zelfs de Azalea
                            Gif
                            : blad,bloem bij iname




                            bron: http://tuinkalender.wordpress.com/giftige-planten/

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X