Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help de Universiteit Gent aan een objectief beeld van cannabiskwekers in Belgiė!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Help de Universiteit Gent aan een objectief beeld van cannabiskwekers in Belgiė!

    Korting op 420shop
    Help ons een objectief en genuanceerd beeld van cannabiskwekers te genereren en draag zo bij tot een beter en wetenschappelijk onderbouwd beleid inzake cannabis.Instituut voor Sociaal Drugsonderzoek --> www.cannabiskweken.bewww.worldwideweed.nl Tom.Decorte@UGent.be

    #2
    God was never on your side..

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        http://cannabiskweken.be/contact/) kan je een selectie van zijn publicaties terugvinden, o.a. van onderzoek naar kleinschalige cannabisteelt en de onschadelijkheid ervan. Onlangs was hij ook te zien in een aflevering van terzake (van 12 juli) waar hij z'n standpunt uiteenzette (weet wel niet of het nog online te bekijken is...)

        Comment


          #5
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...annabiskwekers

          greetz.

          Comment


            #6

            Comment


              #7

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Toothpick View Post
                  Is dit dezelfde Universiteit Gent die het onderzoek heeft gedaan naar cannabiskwekers en de opbrengst ervan?? (volgens UGent 40 gram per plant)
                  prachtige conclusie, hogere opbrengst wil zeggen hogere boetes voor ons.
                  zie je belladonna dat is wat je terug krijgt...
                  ik weet maar al te goed wat Prof Decorte allemaal gedaan heeft van onderzoeken en zo positief waren ze niet naar het normaliseren van cannabis en het kweken ervan.
                  Dit is idd dezelfde universiteit
                  250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door El Nino View Post
                    Dit is idd dezelfde universiteit
                    Zelfde universiteit, andere onderzoeksgroep! De universiteit van Gent bestaat uit heel veel verschillende onderzoeksgroepen, die allemaal heel uiteenlopende visies hebben. Ik kan je met de hand op het hart verzekeren dat onze onderzoeksgroep (het Instituut voor Sociaal Drugsonderzoek) zich volledig distantieert van dat betreffende onderzoek.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          ), en laat op anonieme wijze jouw persoonlijke ervaringen en je stem meetellen in het maatschappelijk debat over cannabis!

                          surf naar www.cannabiskweken.be

                          Alvast heel erg bedankt !

                          Comment


                            #14
                            Het referentiekader is dus -naar mijn oordeel te beperkt, om aan de hand van een vragenlijst een algemeen beeld te kunnen vormen over de "hobbykwekers". Uw opzet is te vergelijken met het vervaardigen van de standaarddeviatie van de gemiddelde lengte van de inwoners van een land, waarbij een ieder die langer is dan 1.80 meter niet meegeteld mag worden. Nochtans stel ik uw initiatief op prijs. Terzijde: ik ben Nederlander, dus aan mijn reactie kunt u de aandacht schenken die deze verdient.

                            Met vriendelijke groet,

                            Xtreme
                            Last edited by Xtreme; 8 August 2012, 10:49.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X