Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help de Universiteit Gent aan een objectief beeld van cannabiskwekers in Belgiė!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Shure View Post
      Ipv een hoop hobbykwekers op de kaart te zetten, misschien onderzoek doen naar genezende effecten bij cannabis?

      En mispak u niet Ugent, politici worden aangesteld om dingen te houden zoals ze zijn, niet om ze te veranderen.
      Dat doen andere onderzoekers al jaren. Maar als het om enkel THC gaat is het niet goed, als het enkel over CBD gaat is het niet goed, als het over cannabis gaat in zijn algemeen is het weer niet specifiek genoeg voor de bezoekers hier, en altijd is het de schuld van de boze, slechte, monopoliserende farmacie. Met alle respect shure, op dit forum telt de wetenschap zo veel als de mening van een schaap. Kijk maar in zo ongeveer ieder topic over een nieuwe ontdekking of bevinding. Ik laat die artikelen sinds kort maar achterwege, want er is bijna niemand die er de upside van wilt zien. Tenzij het een-en-al pro-cannabis propaganda is; onderzoek gedaan door stoners, voor stoners, met stoners, met alleen positieve uitkomsten en te vroeg getrokken conclusies aan de cannabis kant. Van statistische vergelijking en verdiepend onderzoek, laat staan een (wetenschappelijk) theoretisch kader, is vaak geen sprake in zulk soort onderzoeken.


      Hoe zit het met de privacy op die site ?
      Want niks is anoniem op internet !!!???
      Als ik het me goed herinner dient Ugent zich te houden aan de regels m.b.t. proefpersonen uit het Belmont Report. Zodra iemand dankzij het onderzoek jouw gegevens komt te weten (zonder dat jij daarmee ingestemd hebt) is dat schending van privacy van het ergste soort. Je mag dan een flinke vergoeding verwachten. Volgens mij
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Dat doen andere onderzoekers al jaren. Maar als het om enkel THC gaat is het niet goed, als het enkel over CBD gaat is het niet goed, als het over cannabis gaat in zijn algemeen is het weer niet specifiek genoeg voor de bezoekers hier, en altijd is het de schuld van de boze, slechte, monopoliserende farmacie. Met alle respect shure, op dit forum telt de wetenschap zo veel als de mening van een schaap. Kijk maar in zo ongeveer ieder topic over een nieuwe ontdekking of bevinding. Ik laat die artikelen sinds kort maar achterwege, want er is bijna niemand die er de upside van wilt zien. Tenzij het een-en-al pro-cannabis propaganda is; onderzoek gedaan door stoners, voor stoners, met stoners, met alleen positieve uitkomsten en te vroeg getrokken conclusies aan de cannabis kant. Van statistische vergelijking en verdiepend onderzoek, laat staan een (wetenschappelijk) theoretisch kader, is vaak geen sprake in zulk soort onderzoeken.

          Als ik het me goed herinner dient Ugent zich te houden aan de regels m.b.t. proefpersonen uit het Belmont Report. Zodra iemand dankzij het onderzoek jouw gegevens komt te weten (zonder dat jij daarmee ingestemd hebt) is dat schending van privacy van het ergste soort. Je mag dan een flinke vergoeding verwachten. Volgens mij
          De studie is goedgekeurd door de Ethische Commissie van de Faculteit Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Gent. Er wordt inderdaad het grootste belang gehecht aan privacy en anonimiteit. Er wordt geen informatie met betrekking tot je identiteit verzameld die zou kunnen gebruikt worden om jou aan je antwoorden te linken. Om de anonimiteit van alle deelnemers te vrijwaren, worden de IP-adressen van respondenten niet geregistreerd. Je bent natuurlijk altijd vrij om een 'anonymiser' zoals bvb Tor te gebruiken.

          Comment


            #35
            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Het Nederlandse deel is nog niet online.

            UGENT je kunt wellicht een bericht plaatsen wanneer het NL stuk van wwweed.nl online staat?

            Gr
            B.

            Comment


              #36

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  http://www.standaard.be/artikel/deta...363&word=UGent

                  artikeltje hierover dat in de krant stond

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      2x Pineapple Chunk en 2 x Vanilla Kush in Scrog

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Last edited by Silas; 22 August 2012, 15:35. Reden: reclame

                          Comment

                          Bezig...
                          X