Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • moreweed
    replied
    Re: 'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    laat maar komen, het enige wat ik zo langzamerhand nog te verliezen heb is mn goeie humeur. Oftewel : keihard uitlachen als er wat gezeken moet worden om wat ik digitaal uitspook. Prutsers, ze lopen jaren achter de feiten aan.

    Leave a comment:


  • HJM
    replied
    Re: 'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    Het wordt steeds erger.
    Een antiburger zijn levert allang geen verkettering meer op.

    Leave a comment:


  • PizzaTropical
    replied
    Re: 'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    We gaan in dit land gewoon terug in het verleden. De methodes zijn dan moderner maar het zijn gewoon Stazipraktijken.

    Leave a comment:


  • Urban
    replied
    Re: 'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    Niks te verbergen?,dus als ik bij jouw thuis kom mag ik wel effe in je lades en kasten kijken?

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Daarnaast wordt de verzamelde informatie gecombineerd met gegevens van sociale media
    Sociale media, het Walhalla van de onderzoekende agent. (en crimineel)

    ---
    Ik heb vanalles te verbergen.
    Het gaat niemand wat aan wat ik doe, waarom en met wie.
    Laat mij lekker met rust.

    Leave a comment:


  • West2010
    replied
    Re: 'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    Ik heb ook niets om te verbergen alleen mijn kast met plantjes

    Leave a comment:


  • Silas
    heeft een topic gestart Algemeen: 'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    'AIVD gaat te ver bij hacken van forum'

    De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) gaat te ver bij het hacken van internetfora, vinden deskundigen op het gebied van informatierecht.

    Dat schrijft NRCDreiging

    Oppositie

    Oppositiepartijen D66, Groenlinks, SP, CDA en Christenunie vinden dat minister Ronald Plasterk (Binnenlandse Zaken) zich moet verantwoorden. Gerard Schouw (D66) en Gert-Jan Segers voelen zelfs iets voor een parlementair onderzoek.
    Coalitiepartij PvdA vindt de manier waarop de AIVD te werk gaat ''uitermate zorgelijk''. De VVD noemt het ongericht zoeken ''dubieus''.

    TS notie: Dit heeft geen betrekking met ons forum, maar in het algemeen. Heb al lang geleden geleerd dat wat je kunt maken je Ook kunt kraken! En dat geld"t" voor bijna alles. Op zich als je niets te verbergen hebt dan heb je niets te vrezen. Snowden rules
Bezig...
X