Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Transport naar skireis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Transport naar skireis

    Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
    Of eet het op. Geen wiet, geen lastige vragen. En meteen de vakantie goed ingezet...

    Dat heb ik iemand zien doen met een ferm stuk boterzachte hash (ketama of zo)
    Het eerst uur was niet veel aan hem te merken, na twee uur lag hij in het ziekenhuis aan de beademing.
    Werd na drie dagen pas ontslagen.
    Aan de beademing? Ik spreek niet uit ervaring, heb nog nooit gedwongen geweest dit te doen, maar hoeveel gram was weer de overdosis hasjiesj? Wat niet wegneemt dat ik perfect kan aannemen dat die kerel "peirdeslecht" was. Ik neem aan dat de ongeruste omgeving het ziekenhuis heeft opgebeld?

    Comment


      #17
      Re: Transport naar skireis

      "Peirdeslecht", nog een belg? West-vlaming zelfs zo te horen?

      Comment


        #18
        Re: Transport naar skireis

        Van te roken heb ik nog nooit zoiets tegen gekomen ook niet van lsd of paddo's te wreten.

        Dat was echt super gek en ik had op enkele pagina's een ganse over The top theorie geschreven dat ze me gingen vermoorden
        Het gekke was dat ik een 10 verschillende geschriften heb gehad op die pagina's echt to crazy dus het as echt meer dan gewoon een tripje!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          #19
          Re: Transport naar skireis

          Als je het wil meepakken gewoon in strijkzakken steken.
          Maar dan wel net voor je vertrekt en zorgen dat je de buitenkant van de zakken niet 'besmet' met de wiet of aanraakt met je handen waar je de wiet mee hebt gehanteerd: zo steriel mogelijk verpakken dus.

          Ook niet in 1 valies steken maar ieder voor zichzelf zou ik zeggen, wat kleren wegmoffelen en een stuk vlees bij in de koffer

          Maar ik weet niet of ze zo snel een bus met toeristen gaan controleren, dat is inderdaad heel veel werk voor de politie en die zijn nog altijd liever lui dan moe.

          Moest er toch ineens politie op de bus stappen: rustig blijven en zo normaal mogelijk proberen te doen, heel kort oogcontact maken en een flauw glimlachje maken je ook minder verdacht.

          Comment


            #20
            Re: Transport naar skireis

            Dat stuk paste net in z'n handpalm, werd er gezegd...............
            Nu zijn mijn fikken erg groot, maar dan denk je toch aan 6x4x X? minstens.
            Ik had een dag daarvoor van hem een klein stukje gekregen, en dat was bijna olie.
            Plakte aan het zakje als de pest. Ik vond het wel zacht roken, maar te heftig.

            En dat in een tijd dat wiet van 10% nog idioot sterk was :p

            Die dienders die hem snapten belden een ambulance toen ze door hadden dat het mis ging.
            Deden ze toch nog wat goed

            Ik kan dus het opeten van een groot stuk hash niet aanbevelen.
            Even slim als een fles Stroh rum opzuipen
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #21
              Re: Transport naar skireis

              de thc in hash moet dus niet opgelost worden in vet om opgenomen te kunnen worden?
              Wist ik helemaal niet! en begrijp ik ook niet zo goed!

              Comment


                #22
                Re: Transport naar skireis

                Wij hadden het ook gedaan met paar vrienden..
                Wij hadden zakje in zakje in zakje in zakje.. En vervolgens in wasgel/gel.. Maja.. We wereden niet gecheckt.. Dus al die stress was voor niks
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Transport naar skireis

                  je zooi goed inpakken , en in een bus shampo steken

                  heb zelf al eens peg gehad toen ik rookwaar meenam naar frankrijk , ik verbleef meestal wel 2 weekjes daar !! dus vermoed dat ik steeds iets van een 40-50 gr bij had !!

                  1 keer heb ik tegenslag gehad dat ik controle heb gehad , ik vertelde toen op men beste frans tegen die popo dat ik het niet wist dat het verboden was in frankrijk en dat het mijn medicatie is tegen verschillende aandoeningen !!

                  Gevolg : popo nam me mee naar een toilet op die parking , nam men zak rookwaar en kapte hem mooi leeg in 1 van die franse wc's

                  verder nooit meer iets van gehoord !!

                  groetjes en veel geluk
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #24
                    Re: Transport naar skireis

                    Chille flikken nog! Maar ik hoorde dat ze niet allemaal zo zijn in Frankenland!

                    Comment


                      #25
                      Re: Transport naar skireis

                      Ga je toevallig 20 maart?

                      Comment


                        #26
                        Re: Transport naar skireis

                        Een volk met zo'n achterlijke taal kan nooit deugen
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #27
                          Re: Transport naar skireis

                          Nope! Binnen weekje al!

                          Comment


                            #28
                            Re: Transport naar skireis

                            Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                            Dat stuk paste net in z'n handpalm, werd er gezegd...............
                            Nu zijn mijn fikken erg groot, maar dan denk je toch aan 6x4x X? minstens.
                            Ik had een dag daarvoor van hem een klein stukje gekregen, en dat was bijna olie.
                            Plakte aan het zakje als de pest. Ik vond het wel zacht roken, maar te heftig.

                            En dat in een tijd dat wiet van 10% nog idioot sterk was :p

                            Die dienders die hem snapten belden een ambulance toen ze door hadden dat het mis ging.
                            Deden ze toch nog wat goed

                            Ik kan dus het opeten van een groot stuk hash niet aanbevelen.
                            Even slim als een fles Stroh rum opzuipen

                            Comment


                              #29
                              Re: Transport naar skireis

                              laat het nu gewoon gezellig thuis liggen .. ga daar wat sweisse biertjes drinken en geniet van de uiterst frisse lucht.

                              je bewustzijn is al onderhevig aan de hoogteverschillen, zou jij nog eens wat gaan blowen .. straks horen we alweer een histoire triste over een benevelde schooljongen die zich van schans vergiste en de ravijn in dook ..

                              geen idee wat je daar gaat doen.. maar ik kan je wel vertellen dat ik (en ja toen blowde ik ook al) 's avonds na een dagje bergstappen met bijhorende picnic op geen enkel moment nood had aan dit soort fratsen (gezien de toeren die moet uitsteken om het daar te krijgen is het een frats in mijn ogen) .. je valt van het stappen ook wel als een blok in slaap ..

                              kort en bondig:
                              laat het thuis en geniet dubbel na een veertiendaagse die uiterst helend zal werken

                              anywho .. succes never the less !!

                              Comment


                                #30
                                Transport naar skireis

                                Johan als jij 10 gram ice of andere eerste kwaliteit hasj eet ,dus pure Thc en je houd er niks aan over wil ik je stelling geloven.
                                Maar ik zeg je en ik zeg het uit ervaring, pure Thc eten is echt gevaarlijk voor je psyche...
                                Last edited by Nik; 19 January 2014, 21:30.
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X