Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Straffen in BelgiŽ

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Belgie: Straffen in BelgiŽ

Korting op 420shop
    Onlangs werd in Vlaanderen een jonge gast veroordeeld tot 7 maand voorwaardelijk en 6000 euro boete voor 9 planten.....

Re: Straffen in BelgiŽ

Ook gelezen in het regionaal nieuws!
    Belachelijke straf. Gelukkig nog voorwaardelijk, en de 6000 euro was ook gedeeltelijk voorwaardelijk (1500 wel effectief)

Als er nu een eenduidig beleid zou zijn die iedereen de toestemming zou geven om een plantje of 2 te hebben, zodat de gerechtelijke willekeur eens ophoudt.
    Das net alsof er in de wet zou staan 'je mag niet te snel rijden' en je een monsterboete zou krijgen al je het toch doet

belachelijke wetgeving hebben we toch!
    ďSticking feathers up your butt does not make you a chicken.Ē

Comment

Inderdaad maar de meest belgische politiekers zien geen winst in een menswaardig beleid, brengt niks op hť....
      Liever boetes innen en de staatskas spijzen, komt stoerder over dan toegeeflijk en realistisch zijn.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Volledig akkoord, doch het stemt toch tot nadenken.
        Heb hier ook mijn hokje voor enkele planten en nu reeds 1 jaar niet meer gekweekt. Gewoon gestopt doch het materiaal staat er nog. Is dit strafbaar???

Comment

Kijk maar naar Antwerpen, NVA, al een even grote kutpartij als het Vlaams Belang. FUCK BURGEMEESTER BART DE WEVER. Die is vroeger wel heel hard gepest denk ik, zo'n NIET levensgenieter.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nee enkel de planten, als de appartuur niks doet is er ook geen strafbaar feit. Je zou het ook gekocht kunnen hebben voor andere gewassen en er is geen bewijs van weed, dus...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ze kunnen insinueren, maar dat is nog altijd geen bewijs.

Comment

@Ikaros
            Niets illegaal aan, niet strafbaar. Iedereen heeft thuis wel een bloempot spaarlamp en een kast, dus ze zouden iedereen kunnen oppakken. Komt er politie dan heb je er nog tomaten onder gekweekt
            ďSticking feathers up your butt does not make you a chicken.Ē

Comment

Tja sweetsmoke, doch ik heb 1x gekweekt in 2013 met een G-tool kast van 2m2.... en mijn opbrengst was eigenlijk zo degelijk dat ik het ganse oogstje zeer goed heb moeten wegsteken...verdorie, sedertdien niet meer gekweekt. Had 6 maand "gelezen" en hier alles gevolgd en tja... die 12 plantjes hadden een superopbrengst.... dus kan jaren weg... -
              Kweekperiode was prachtig en leerrijk, iedereen zou dat moeten kunnen.... lollllllll

Comment

Maar 1 keer, het zou mij niet lukken....

Comment

alst al 6000 euro is voor 9 planten , dan is dat eigenlijk 667 euro voor ene plant theoretisch gezien. Ge zou echt schrik krijgen

Comment

Belgische politiek... ik moet er van kotsen. En al helemaal van dieje NVA. Populistische losers.

FREE MY COUSIN TONY!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
                      Kijk maar naar Antwerpen, NVA, al een even grote kutpartij als het Vlaams Belang. FUCK BURGEMEESTER BART DE WEVER. Die is vroeger wel heel hard gepest denk ik, zo'n NIET levensgenieter.
                      Een beetje een eenzijdige kijk en nogal op de man gespeeld. Daarmee ga je niemand overtuigen. Elke partij heeft zijn goede kanten en zijn slechte kanten en dit is wel duidelijk een zeer slechte kant van N-VA, aangezien een nultolerantie zowat het slechtste beleid is dat je kan voeren. Maar vergis je niet, BDW heeft meer politiek talent in zijn pink dan heel wat andere toppolitici samen, of hoe je van een ťťnthemapartij zonder economisch profiel de grootste partij van het land kan maken die op economisch vlak kiezers van CD&V, VB en vooral VLD usurpeert. De grootste fout die je kan maken is je tegenstanders onderschatten als gefrustreerde apen.

Oorspronkelijk geplaatst door Ikaros5959 View Post
                      Had 6 maand "gelezen" en hier alles gevolgd en tja... die 12 plantjes hadden een superopbrengst.... dus kan jaren weg... -
                      Kweekperiode was prachtig en leerrijk, iedereen zou dat moeten kunnen.... lollllllll
                      Oh mijn God, wat goed voor je!
                      Hoe lang zou je je oogst kunnen bewaren?

Oorspronkelijk geplaatst door CyayC View Post
                      alst al 6000 euro is voor 9 planten , dan is dat eigenlijk 667 euro voor ene plant theoretisch gezien. Ge zou echt schrik krijgen
                      Valt nog mee. Als je het in de shop koopt ŗ €7-8 per gram doe je al voordeel als je plantje 95 gram opbrengt.

Comment

Heb je een linkje? Misschien tapte ie illegaal stroom af en waren er aanwijzingen dat hij dealde...
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

idd want lijkt me tocheen beetje een zware straf anders , zekers alst zijn 1ste keer moest zijn !!
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Er wordt idd niet bij verteld wat de verzwarende omstandigheden waren. Voor een tent met 9 planten in krijgt niemand voorwaardelijke celstraf als je 1e keer was. Grtz

Comment

@jojen weed : Beetje zielige commentaar op mijn insteek. Problemen daarmee?
                              Bewaren kan men makkelijk 2 tot 3 jaar...
                              Wil enkel verwoorden wat veel mensen hier doen, eens proberen te kweken, ik had mij eerst een 6 tal maand voorbereid en dacht de theorie te kennen,
                              het werd een succes, doch ik heb ook veel problemen gehad doch iedere keer proper opgelost. Nooit herbiciden en dergelijke.
                              Beetje spijtig dat je dit nu aanvalt....???? Iedereen zou zo'n ervaring met het kweken van een moeilijke plant moeten doormaken, het was gewoonweg een pracht
                              van een uitdaging.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X