Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belg die in holland woont

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: belg die in holland woont

    Korting op 420shop

    #2
    Re: belg die in holland woont

    Als je ingeschreven staat in die betreffende GBA als woonachtig bij Mams moet dat geen probleem opleveren zou ik menen. Mam hoeft ook niet mee, tenzij je nog geen 18 bent (en dan ben je op dit forum nog eventjes niet welkom).

    Ik weet niet precies hoe coffeeshops in jouw grensstreek werken en of een uittreksel jou toegang geeft tot al dat moois. Hier (aan de grens met Dld) is het simpel : altijd je ID-kaart mee, Geen restricties voor verkoop aan buitenlanders anders dan degene die ook voor nederlanders gelden (max 5 gram dus). Mocht je een lage tolerantie hebben voor administratief gezwam reis dan wat verder voor je blowtje. Of ga eens overleggen bij een shop van je keus, zij kunnen je precies vertellen wat jou tot een gewaardeerde klant gaat maken.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: belg die in holland woont

      Als je moeder toch op de hoogte is probeer haar te overhalen om daar een klein kweekje te realiseren, en als je toch in Nl bij je moeder bent soms, kan je evengoed meer noordelijk naar een shop gaan waar je geen pas hoeft te hebben.

      Comment


        #4
        Re: belg die in holland woont

        kan je mama er niet om gaan .. zij is Nederlandse en meerderjarig (louter een veronderstelling) ? probleem opgelost .. lang leve mama .. en vergeet Moederdag niet !!

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: belg die in holland woont

            Lol LR2 > mijn moeder is een keer letterlijk van de trap gerold van het lachen toen mijn biologische pa een stukje hasj vond op m'n kamer, en me "hasjspuiter" noemde. Zij was aktief hippie geweest en wist wel beter, pa daarentegen keek hooguit wat diep in het glaasje soms en wist helemaal niets van dope. M'n pleegouders vulden dat gat in opvoeding, tot ver over de rand kan ik wel zeggen.

            Dealen deed m'n ma niet, wel gebruikte ze m'n vuurwerkvoorraad voor het opleuken van feestjes midden in de zomer. Komt ze op een gegeven moment bij me :
            "zeg, die rotjes die jij daar-en-daar verstopt hebt, waarom zit daar geen lontje aan? Ze zijn hardstikke lastig aan te steken zo"
            "jezus mam, dat zijn strijkers, wat heb je ermee uitgevreten?"
            "nou, oom xxx was jarig vorige week en ik dacht dat het wel leuk was er een grapje mee uit te halen. Maar het zijn dus een soort bommen, van de surprise die ik heb gemaakt is niks over"
            "okee, dank je wel mam, nu weet ik van wie ik die neiging heb..grmblblb"
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X