Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum en politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • WeedFan
    replied
    Re: Forum en politie

    Oorspronkelijk geplaatst door Blazeit420 View Post
    Zo heb ik iemand gekend die had een zeecontainer onder de grond en daar had hij er plantage in. (wel opgepakt
    Rockanje?

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Re: Forum en politie

    En wsl opgepakt omdat iemand hem verklikt heeft. Anders gebeurt dat niet.

    Leave a comment:


  • Blazeit420
    replied
    Re: Forum en politie

    Zo heb ik iemand gekend die had een zeecontainer onder de grond en daar had hij er plantage in. (wel opgepakt

    Leave a comment:


  • WeedFan
    replied
    Re: Forum en politie

    Klopt hahaha. Ze zijn nogsteeds moeilijk te vinden. Wat dacht je van in een kelder. Praktisch onvindbaar.

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Re: Forum en politie

    Geen en inbeslagname van alles. Eventueel gevolgd door nog wat boetes of gevangenis straf met uitstel. Als jij niks verkoopt dan is dat een heel hypothetische als. Politie vindt plantages aan de hand van gebruikers, meestal minderjarig en niet omgekeerd. Waarom worden grote plantages praktisch altijd toevallig aangetroffen bij brand?
    En wij maken ons met 1 lamp zorgen om helikopters...

    Leave a comment:


  • camille
    replied
    Re: Forum en politie

    hoeveel planten mag je eigenlijk hebben en wat als de politie deze vind ?

    Leave a comment:


  • Blazeit420
    replied
    Re: Forum en politie

    Hahaha

    Leave a comment:


  • Wietefras
    replied
    Re: Forum en politie

    Zonder geluid is wel mooi stealth. Die van mij hadden ze ontdekt met een "radar detector detector"

    Leave a comment:


  • Blazeit420
    replied
    Re: Forum en politie

    Ik heb Em nog gewoon die radarcontrole.
    Alleen geluid is wel kaduuk .

    Leave a comment:


  • Wietefras
    replied
    Re: Forum en politie

    Jammer dat je geen radar detector meer mag gebruiken tegenwoordig. Al moet ik zeggen dat ik de laatste jaren nauwelijks nog van die CJIB belasting verhogingen krijg. Flitsmeister en Flitsnav helpen een hoop en anders de files wel.

    Leave a comment:


  • Kwasimodo
    replied
    Re: Forum en politie

    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Ik kreeg juist weer een sponsorverzoek binnen
    [ATTACH=CONFIG]247544[/ATTACH]
    Onze zoon noemde CJIB-post fanmail.

    Leave a comment:


  • MWay
    replied
    Re: Forum en politie

    Niet zo hard rijden op je mountainbike Q

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Forum en politie

    Ik kreeg juist weer een sponsorverzoek binnen
    minjus.014.234.jpg

    Leave a comment:


  • beowulf
    replied
    Re: Forum en politie

    Volgens mij is dat een apart kader. Mijn respect voor het hogere kader, ne welgemeende fuck you aan zij die staan te flitsen en dan zelf te hard rijden maar wel weten waar de controles staan. Ben nu net een Nederlandse reportage aan het bekijken van R de Vries. Toont aan dat ze idd ook maar mensen zijn, maar geef dan zelf op zen minst een waarschuwing. Ze spreken trouwens zelf nooit over veiligheid. Ik hoor enkel dat het mij veel geld kan/gaat kosten.

    Leave a comment:


  • Kwasimodo
    replied
    Re: Forum en politie

    In beslag genomen vuurwapens en kweekapparatuur worden absoluut vernietigd.

    Agenten en overige ambtenaren mogen wel meebieden op in beslag genomen voorwerpen.
    Maar dan is er altijd een "rijksbieder", die meebiedt, zodat die zaken niet voor "een appel en een ei" verkocht worden.

    Maar natuurlijk zal er wel eens een agent een partij vuurwerk in beslag nemen, waarvan een deel "zoekraakt".
    Agenten zijn ook maar mensen, die rotklussen moeten opknappen tegen een zeer bescheiden salaris.

    Ga er maar aanstaan om brokstukken, van lieden die zich voor de trein hebben geworpen, te verzamelen en in plastic zakken te doen.
    Of een stel ouders inlichten dat hun tienerzoon of dochter bij een ongeval om het leven is gekomen.
    Mijn bordje erwtensoep zou me in ieder geval kort nadien niet smaken.

    Die agentjes staan niet altijd achter een lasergun hardrijders te registreren of met leedvermaak een minikwekerijtje te ontmantelen.

    Leave a comment:

Bezig...
X