Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gebruikers van synthetische cannabinoïden (“Spice”) en andere designer drugs gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gebruikers van synthetische cannabinoïden (“Spice”) en andere designer drugs gezocht

ik heb soms het gevoel dat ze dit bij sommige shops door de hasj heen gooien om de "kwaliteit" omhoog te halen.
    But what does it mean?

Comment

Re: Gebruikers van synthetische cannabinoïden (“Spice”) en andere designer drugs gezocht

Ik wist niet eens dat er synthetische wiet bestond, totdat ik er door een internet vriend voor gewaarschuwd werd.

Ik hoorde ook verhalen van gasten die er echt van naar de klote gingen, en dus niet alleen maar tijdelijk tijdens een high.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-scheepsrecht
      Lets not criticize but legalize

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrSmoke View Post
        ik heb soms het gevoel dat ze dit bij sommige shops door de hasj heen gooien om de "kwaliteit" omhoog te halen.
        Lijkt me een broodje aap verhaal, maar dat is mijn gevoel
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik heb weleens een blubber - het was geen brok, maar meer een toffee - hasj gehaald in Utrecht. Ik weet zeker dat dat niets met wiet te maken had.
          Ik wordt gemiddeld zo'n 300 dagen per jaar high van cannabis, inmiddels al weer 4 jaar.. Maar toen ik dat spul rookte heb ik werkelijk in een soort coma gelegen voor 6 uur lang. De high was ook niets vergeleken met wiet, het was een soort halve staat van bewustzijn.. Na een halve joint al.
          Nog steeds vermoed ik dat het vermengd was met opium.

Die toffee heb ik aan een zwerver gegeven. Ik durfde het spul niet verder op te roken. Voor een doorgewinterde blower is dat een nogal onnatuurlijke gang van zaken.
          't zal vast niet met elke hasj zo zijn, maar ik heb sinds toen alle hasj afgezworen die in shops te krijgen is. Zelfs BHO en AHO liggen kilometers uit de buurt van de magnitude high die ik toen heb ervaren. Als het nou een prettige high was geweest, dan zou ik er anders over denken. Maar dat was het dus niet.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik rook dus ook al zo een 14 jaar en had net zoiets.
            Rookte een hasj joint en het voelde alsof ik een hele zak had weg gerookt.

Wat ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen is dat met hasj uit het midden oosten
            Er best opium tussen kan zitten. Doordat dat samen word opgeslagen plus dat het daar in het wild groeit
            en er af en toe een opium plant tussen zit tijdens het extracteren

mijn gevoel over spice en andere synthetische zooi, is gebaseerd op dat de "grootste" jongens
            geen moer om de "roker" geven en alleen je geld willen hebben.

En zodra de productie omlaag kan en de high omhoog dat deze word aangegrepen

Maar dat weten er meer en kiezen er voor zelf iets te kweken.

M.V.G
            MrSmoke
            But what does it mean?

Comment

Opium en andere rotzooi zal er vast aan toegevoegd worden. Maar het lijkt me sterk dat een coffeeshop eigenaar zelf spice of andere designer drugs aan de hasj of wiet gaat toevoegen.

Comment

Nee dat denk ik ook niet.
                de shops doen het niet zelf.
                But what does it mean?

Comment

Een coffeeshop let wel op om zoiets te verkopen gemengd met wiet. Want als de gebruiker lichamelijk letsel oploopt, dan kan de coffeeshop z'n deuren sluiten. Mits het bewijsbaar gemaakt kan worden.
                  De effecten van dat spul zijn afschrikwekkend als je lichaam er verkeerd op reageert.
                  Er bestaat ook flakka, een soort van zombie drug, dit is ook een designer drug.
                  Ik hou het wel bij natuurlijke wiet/olie/ice/hasj. IK WIL NOG NIET DOOD.

It's a medicine!!
                  I like it!!

Comment

Tja en als je dan al dood wilt zijn er altijd nog betere manieren

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                    Working...
                    X