Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drank of drugs? :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Eerstekamerlid
    commented on 's reply
    Deels mee eens.
    Al is stoned motor rijden wel t meest kansloze wat er is. Veel te twijfelachtig dus dan beter paar biertjes.

  • Brandnetel
    replied
    Van alcohol ga je roekeloos rijden, van cannabis veel voorzichtiger/gecalculeerder. Maar dat is mijn ervaring.

    Leave a comment:


  • Nederhigh
    commented on 's reply
    Flip Hasjkip Hmm interessant... Ik ben er inderdaad wel zo een die dan stoned achter de computer gaat zitten 's avonds en de tijd vervolgens helemaal vergeet.
    Gebeurt regelmatig dat ik lekker het internet af zit te speuren en het zo ineens half 4 in de ochtend is

  • Tsjara
    commented on 's reply
    Flip Hasjkip , herkenbaar! Doe ik ook ... 2 tot 3 in de avond. Ik ga rond 22u30 slapen want moet 's morgens op om 4u15. En ik weet uit ervaring dat dit veeeeeeel beter lukt dan te moeten opstaan na een dagje drinken .... Grtzzzzzz

  • Tsjara
    commented on 's reply
    Thx! Weet ik wel van dat autorijden maar ik bedoelde gewoon dat ik persoonlijk het veiliger zou vinden dan dronken rijden. En daar kan ik spijtig genoeg wel van meespreken ...

  • ganjagast
    commented on 's reply
    Last edited by ganjagast; 14 July 2019, 15:37.

  • belladonna
    replied
    Knap hoor dat je allang zonder alcohol ben neem mijn petje voor je af.
    maar vergeet niet autorijden met cannabis op is ook onder invloed en ook niet echt veilig ook al denken we allemaal van wel

    Maar goed vind het knap en je hoef je niet te schamen hoor

    Leave a comment:


  • ganjagast
    commented on 's reply
    Last edited by ganjagast; 12 July 2019, 18:42.

  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply

  • Nederhigh
    commented on 's reply
    Dat had ik mij ook al bedacht. Het probleem is dat ze in de shops hier vaak alleen maar de sterke indica's verkopen. Of je betaald 14 euro voor een grammetje.... Die prijzen slaan tegenwoordig helemaal nergens meer op.
    Dat betekent dus dat ik ze zelf moet kweken. In de wilde natuur. Dat wil nog niet altijd lukken

  • Ganjax
    commented on 's reply
    Beetje meer naar de sativa of hybrides gaan, de ene persoon is meer gebaat bij de ene soort en de andere bij een ander soortje, beetje evenwicht zoeken waar jij je wel goed bij voelt.

  • Nederhigh
    replied
    Goed dat je gestopt bent met zuipen. Veel respect daar voor.

    Nou ben ik zelf helemaal niet van de alcohol, dus ik heb ook nooit dagelijks gedronken.
    Maar dagelijks geblowt heb ik zeker wel, en mijn ervaring is dat ook blowen wel iets met je kan doen. Zeker als je elke avond sterke indica's rookt.

    Momenteel rook ik elke avond 2 jointjes. Ik merk dan toch dat ik heel lichtjes in een soort waas leef.
    Hoe meer ik blow, hoe meer waas. Vergeetachtig, slechte concentratie, snel moe, soms prikkelbaar etc..
    Nou zou het heel goed kunnen dat dit alles geen bal voorstelt in vergelijking met alcohol. Maar ik wou toch even mijn ervaring delen.

    Ook wiet kan zeker nadelige gevolgen hebben.
    Het gekke vind ik dat dat wazige effect vaak pas op komt nadat ik een week of 2 dagelijks blow.
    Dan stop ik ff een maandje met blowen, en merk dan na 3 dagen direct dat ik weer helder en actief ben.
    Als ik dan weer begin met blowen zit ik na 2 weekjes weer in een waas.

    Leave a comment:


  • Ganjax
    replied
    Proficiat, 20 jaar zuipen en dan stoppen das een prestatie.Volhouden zou ik zeggen en geniet nog van je blowtje!

    Leave a comment:


  • Eerstekamerlid
    commented on 's reply
    T probleem is ook niet de wiet. T probleem zit m in het roken. Toch zeker icm tabak en dat doet de overgrote massa..
    En t aantal tabaksdoden is per jaar nog steeds een veelvoud van de kapotzuipers...
    Je kan trouwens volgens mij vandaag de dag beter gepakt worden met een borrel dan met een jointje op tijdens t rijden.
    En ja, dat is waanzin.

  • ganjagast
    commented on 's reply
    https://www.youtube.com/watch?v=-WTt7Io-wtc
Bezig...
X