Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weedzaden worden verboden naar Belgi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weedzaden worden verboden naar Belgi?

    Korting op 420shop
    Hell, ik wil net een bescheiden zadenbestelling plaatsen zoals steeds bij Azarius waaronder Rickterboegs Thunderfucks maar tot men verbazing weigert de site niet alleen zaden maar ook kratom te versturen naar Belgi ​​​​​​
    Het enige waar ik bang voor was zal toch geen waarheid worden, dat men als Belg geen zaden meer zal kunnen bemachtigen??
    Stel je voor kun je dan eindelijk gaan groeien ben je door je voorraad zaad

    Gelukkig kon ik gauw een bestelling plaatsen via wietzaadjes maar het zal toch geen waar zijn dat na paddo's, ook zaden al dan niet systematisch niet meer verkrijgbaar worden??
    Ik vraag me af of hier mss iem meer over weet
    Last edited by Silas; 28 January 2022, 11:15. Reden: herstellen bericht
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    #2
    Heb het ook al gemerkt, er is nog een webshop die dit toepast.
    Wietzaadjes.nl bestel ik nooit meer heb men pakket van 120 euro nooit aangekregen! Daarvoor ging alles goed, maar aan mij gaan ze niets meer verdienen!

    Zou spijtig zijn moesten we altijd met de auto de grens overgaan om daar ons zaad te halen..
    Wat zou de reden zijn? Heb er geen idee over

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Goed dat ik dan de track&trace optie nam, kostte me wel 12,5 eur :O
      Dat ze mss door coronacrisis weed wel moeten legaliseren op termijn en mss daardoor eigenkwekers moeilijker maken kan een reden zijn

    #3
    Azarius heeft en klacht aan zijn broek en exporteren ook geen vapers meer naar Belgi6.

    De meeste andere webwinkels doen gewoon zaken met Belgische klanten.

    Paddo's, truffels zijn een goed alternatief. En die paddokweeksetjes werken ook prima op een warmtematje in de kast. Wiet is moeilijker kweken.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Oef als het dat maar is, paniek om niets dan hopelijk thanks

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Dat weet ik kelderkastje die paddestoelen kweekte ik eerder maar hoef ik niet meer word ik te zweverig van en weed kweekte ik eerder buiten maar weldra een eerste binnenkweekje waar ik reeds lang naar uitkijk!
      Als alles goed gaat en blijft duren bestel ik voor een 2de ronde Barney's farm zaden via de forumbanner waaronder Cheese want die schijnt van die zadenbank het lekkerst.. Weet wel niet meer wie dat beweerde, denk Flip Hasjkip
      Hartelijk dank voor de geruststelling! en je ev verdere hulp zal zeker van pas komen

    #4
    Dit is het zoveelse topic waarvan de inhoud verwijderd wordt.
    Hier is dat nog niet zo erg maar als de helft vj kweekverslagen eraf gekankerd worden door een gefrustreerde sjaak dan is de fun gauw over.
    Geen zin jd te verwittigen denk ik, die werd al eens getikt, dan maar de pleuris ermee.

    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Wij zijn al een tijdje bezig (vooral Neder) om verloren berichten terug te plaatsen.
      En dat gaat niet zomaar....

      Dit is gebeurd na een update van het forum en het is compleet random. Van berichten die een week/maand of jaar geleden geplaatst zijn.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ah wist niet dat het zo in elkaar zat
      Hartstikke thanks dan voor de hulp guys !
      Heb anders nog een verslagje of 2 waar ev ook nog het één en ander kan rechtgezet

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Jup, kom soms zelfs lege berichten tegen uit 2010 check:
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sts-herstellen

    #5
    Ik dacht dat het aan mij lag dat ik veel posts niet meer zag. Duidelijk
    ​​​​​

    Comment


      #6
      Chill mensen, rook een joint en wacht rustig tot het gefixt is.

      Of kom hier naartoe, neem mijn werk vandaag over en dan rook ik die joint
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #7
        Best n voorraadje inslaan, 420 shop en zamnesia al gecheckt?
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Ja hoor maar dat lag dus het probleem niet (vrlpg) want je weet het tuurlijk nooit, stel je voor!
          Kelderkastje legde al uit hoe dingen daar zaten, mss zijn de sancties bij azarius al opgeheven, kocht nl altijd bij hen maar volgend word een rondje van Sannie zen overheerlijke zaad!
      Bezig...
      X