Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Xbox Scorpio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Xbox Scorpio

    Korting op 420shop
    Lees HIER alles over de nieuwe krachtigste console die in november gaat uitkomen aan een schappelijke prijs.

    #2
    Vreemd weer, krijg notification dat 2 members reageerden op dit topic en als ik dan klik om naar dit topic te gaan krijg ik het volgende: Sorry, je bent niet bevoegd om deze pagina te bekijken.
    Probeer in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord via de Login pagina. Of maak een account aan om toegang te krijgen tot het forum.

    Indien het niet duidelijk is waarom u heen toegang tot deze pagina heeft kunt u een bericht naar de beheerder sturen.


    via forum dan lukt het wel om hier te komen maar ik zie geen reacties, gheheheh.

    Comment


      #3
      Tja een nieuwe gen. is toch altijd beter/sneller dan de vorige anders zou die ook niet uitkomen......
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #4
        Zei ik ergens dat dat niet zo was ofzo of omdat dat de logica zelve is moet of mag men zoiets niet posten?
        Ik begrijp het nut in je reply niet zo erg goed.

        Comment


          #5
          Ik vind 500 euro toch aardig aan de prijs voor het instapmodelletje.
          Consolebouwers hebben er een handje van tegenwoordig om eerst met een nieuw model te komen, en dan een paar maanden later met een iets meer "opgevoerde" versie.
          Voor een "schappelijke" extra investering natuurlijk.

          Net zoals pasgeleden.
          Het werd al meteen voorspeld bij de release van de Switch, en dat is ook weer uitgekomen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ik vind 500 euro toch aardig aan de prijs voor het instapmodelletje.
            Consolebouwers hebben er een handje van tegenwoordig om eerst met een nieuw model te komen, en dan een paar maanden later met een iets meer "opgevoerde" versie.
            Voor een "schappelijke" extra investering natuurlijk.

            Net zoals pasgeleden.
            Het werd al meteen voorspeld bij de release van de Switch, en dat is ook weer uitgekomen.
            De instapper in de Xbox one S, a 250.

            Maar met de microsoft play anywhere regels kan je bijna elke game ook gewoon lekker op de PC draaien, is altijd toch een betere investering

            Comment


              #7
              Een game-PC waar je dezelfde spellen met acceptabele framerate op 4K kunt spelen zijn ook wel iets duurder dan 500 euro natuurlijk en die verouderen misschien nog wel sneller dan een dedicated gameconsole.

              Maar een Pc heeft wat meer mogelijkheden natuurlijk.
              Zeker met een flinke grafische kaart, aangesloten op het netwerk, audiosysteem en je tv heb je wat meer keus.

              Mgoed, je kunt je wel verzetten, maar je weet dat die er toch weer gaat komen
              Last edited by QnQ; 17 June 2017, 13:16.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Een game-PC waar je dezelfde spellen met acceptabele framerate op 4K kunt spelen zijn ook wel iets duurder dan 500 euro natuurlijk en die verouderen misschien nog wel sneller dan een dedicated gameconsole.

                Maar een Pc heeft wat meer mogelijkheden natuurlijk.
                Zeker met een flinke grafische kaart, aangesloten op het netwerk, audiosysteem en je tv heb je wat meer keus.

                Mgoed, je kunt je wel verzetten, maar je weet dat die er toch weer gaat komen
                Ach, met een 6700k en een GTX1080 heb ik toch niet zon neiging om een scorpio te halen

                Comment


                  #9
                  Jaaa, haha dat snap ik, die GTX1080 alleen kost al meer dan 500 euro.
                  Mijn 7 jaar oude Pc met 2x Radeon hd5800 heeft nog steeds een 7.6 op de 'windows prestatie index' maar kan natuurlijk niet meer tippen aan de grafische prestaties van de nieuwe XDoos.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Tuurlijk mag je deze posten en is ook leuk voor de games fans. Mijn reply ging over de tekst van "Xbox Scorpio, de krachtigste console ooit" !!!!

                    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                    Comment


                      #11
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #12
                        Alleen pushed niks echt 4K, ze gebruiken checkerboard rendering en komen stiekem net aan de 1440p, op 30 fps

                        Comment


                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Ik dacht juist gelezen te hebben dat ze geen gebruik van rendering maakten bij deze en iets over 60 fps.
                          Maar zoveel weet ik er ook niet over. M'n kids kiezen een console om de spellen en dan gaat het er alleen om of die beter is dan voorgaand model.

                        #13
                        Laten we het 4K ready noemen
                        Ad usum proprium!

                        Comment

                        Bezig...
                        X