Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkoop en snel trimmen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedkoop en snel trimmen

    Korting op 420shop
    Goeie tip of bullshit verhaal? Zeggen jullie het maar.


    #2
    ik heb niets om het mee uit te proberen, maar ik gok dat het echt is. Zou wel het residu willen zien, want ik ben bang dat je zo ook aardig wat hars loswerkt van je toppen... en dat lijkt me nou ook weer niet wat je wilt.... ben benieuwd of iemand hier dit met succes kan herhalen. Zoja, dan zou dit echt een topmethode zijn, zeker als je grote struiken van buiten moet verwerken. Wie meldt zich aan?!

    Comment


      #3
      Haha, en die blaadjes zijn ook magisch in de lucht opgelost.
      Je zult vooral de trichomen eraf schudden, dit is toch het principe van een wietshaker ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Het is wel lekker makkelijk denk ik, maar of het ideaal is vraag ik me ook een beetje af. Je gaat altijd trichomen verliezen.

        Op 3:35 zie je dat hij de emmer leegschud en daar komt ook een boel gruis achter aan, dus die blaadjes zijn niet magisch opgelost Het moet wel heel erg (te) droog zijn lijkt mij om tot zulk gruis te verpulveren.
        Of het het zelfde is als een wietshaker weet ik niet, die zet je eerst in de koelkast. Is dat niet om de trichomen er makkelijker van af te schudden? (ik heb daar geen verstand van) In dat geval moet je deze methode niet in een koude schuur toepassen, maar liever op kamer temperatuur of zo.

        Ik denk niet dat ik het zelf ga proberen, gewoon met het schaartje aan de slag geeft volgens mij toch het mooiste resultaat.

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Vind het maar een rare vent. Ik doe het liever op de conventionele manier.

        #5
        Ik sluit me helemaal aan bij Slome Joop. Denk dat je inderdaad een redelijk hoeveelheid trichomen verliest zonder dat je dit wil.

        Comment

        Bezig...
        X