Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na alle ophef: ‘The Simpsons’ schrapt personage Apu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Na alle ophef: ‘The Simpsons’ schrapt personage Apu

    Korting op 420shop
    We komen er ver mee met al dat politiek correct gezeik...

    Apu is niet grappig maar puur racisme.
    Binnenkort moeten we nog pillen gaan pakken om onze kak kleurloos te maken want stront ziet bruin tot zwart en stinkt, dus iedereen die naar de wc gaat is racist, want schijten is stereotiep.

    #2
    Het zag er eerst naar uit dat ze niet zouden toegeven en apu er gewoon in zouden laten maar helaas, dit gaat nog veel meer gebeuren weer een nieuwe trend.

    vandaar ook de typetjes pc principal en strong woman haha, ik ken er meestal wel om lachen om al dat politieke correct gelul beetje hetzelfde als dat mensen die roepen ik ken echt niet tegen onrecht(vooral omdat ze het niet nuanceren).

    en iedereen heeft een reden waarom ze zo doen wijze woorden van mijn opa

    Comment


      #3
      doradeexplora en het achterlijke van heel die zaak is dat het een tekenfilm is met enkel en alleen stereotypes.

      Elke figuur die erin voorkomt. Ze zijn allen karikaturen en politiek niet correct.

      Humor gaat nog ooit verboden worden, lachen ook, met dank aan al die links politiek correcte mafketels.

      Comment


        #4
        Ganjax

        Comment


          #5
          Er wordt niks geschrapt. "On October 28, Simpsons executive producer Al Jean refuted Shankar's claims, tweeting "Adi Shankar is not a producer on the Simpsons. I wish him the best but he does not speak for our show".

          Comment


            #6
            beowulf ik zie het, zelf ook even gezocht uiteindelijk.
            ik schrok er toch even van en helemaal na de reactie die ze al gedaan hadden in de show zelf.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Er wordt niks geschrapt. "On October 28, Simpsons executive producer Al Jean refuted Shankar's claims, tweeting "Adi Shankar is not a producer on the Simpsons. I wish him the best but he does not speak for our show".

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  beowulf , vreemd het werd zelf nog op 31 oktober gepost door de redactie van Panorama.nl op hun site => https://panorama.nl/entertainment/fi...ns-apu-racisme

                  Zelfs Fox, degenen die de reeks uitzenden willen Apu van de buis.

                  Hier op 29 oktober : https://www.hollywoodreporter.com/li...eaving-1156001

                  Nog een link: https://www.independent.co.uk/arts-e...-a8604156.html

                  Comment


                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment

                  #10
                  Is idd maar apart.
                  Maar lig er niet wakker van.

                  De oudere seizoenen zijn toch beter.
                  We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.

                  Comment


                    #11
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                      #12
                      Wat ik je bromde, dik jaar verder en het is zover.

                      Stemacteur van ‘The Simpsons’ legt uit waarom hij Apu niet meer wil spelen: “Het voelt niet meer goed”

                      Hank Azaria neemt afscheid van ‘Simpsons’-personage Apu: “Toen ik besefte hoe mensen over hem dachten, wilde ik niet meer meewerken”

                      Comment


                        #13
                        Yep er lopen veel slappe zakken rond.
                        De tijd van Archie Bunker komt niet meer terug.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                        • Ipie
                          Ipie commented
                          Editing a comment
                          Ook vaak denken aan oude programma's?

                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          All in the family, Sanford & son, jaja...
                      Bezig...
                      X