Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

High in de efteling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    High in de efteling

    Korting op 420shop
    Ik ben zeer benieuwd wie nog meer high is geweest in de Efteling, in vroeger tijden of het heden. En de smeuïge en/of grappige verhalen daarvan!!!

    Hoe ik op dit draadje kwam is een beetje een lang verhaal(zo noemen ze het) ik was een beetje muziek aan het luisteren op youtube, toen kwam er een suggestie langs, van een video die moest kijken. De title was 'the Dutch dinseyland' een Amerikaans stel ging dus de Efteling bezoeken en vertellen hoe geweldig het allemaal is. Ze snapten er niks van, ze dachten ook dat dinseyland' het oudste pretpark van de wereld was(Amerikanen denken dat ze alles hebben uitgevonden terwijl pas een jaar of 200 een echt land zijn of hoe je het wilt noemen). Even later komt er in beeld te staan dat Walt met zijn grote neus, op bezoek was een in de Efteling en daar zijn inspiratie vandaan heeft gehaald. De man in het filmpje is een echte zuurpruim, al heeft hij het verbaal en nonverbaal zelf niet een door. Het grappige is dat hij zelf willlicht ook wel Nederlandse voorvaderen heeft. Ik grapte al op het commentaar wat ik erop heb gegeven, dat ze uit de Biblebelt zijn gevlucht dus zo zuur als.... Het echte commentaar wat ik wilde geven over zijn hoofd heb ik maar achterwegen gelaten. Denk niet dat youtube content was met wat ik wilde schrijven.

    Ze hebben nog meer filmpjes over eten enzo, ook daar zeggen ze als ze een appelflap eten, dat het wel lijkt op onze....... En so on en so on. Gelukkig hebben ze maar 3000volgers. Apart volk die Amerikanen ze willen zo modern zijn, terwijl ze nog op wetten leven die van toepassing waren toen ze nog net musketten schoten. Niet dat Nederland veel beter is maar goed.

    Ik zal het filmpje wel delen, al ben ik meer benieuwd naar de verhaaltjes over het stoned zijn in de Efteling, teetetteeteteeteteteee!!!!!!!
Bezig...
X