Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetenschappelijke boekskes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: Wetenschappelijke boekskes

    Idd verkeerd uitgeschreven.
    Het is regelrecht aangepast naar de hand van hogere machten.
    Alles maar dan ook alles, inclusief jezus (NT)...
    Alle nieuw gevonden shriften worden resoluut geweigerd door het Vaticaan.

    We leven vandaag, millenia later, nog altijd onder de loepe van deze gezaghebbers.
    Ik geloof sterk in Jezus, maar ik geloof nog meer dat Jezus groter gemaakt is dan hij werkelijk was.
    En ik geloof nog minder dat de Paus rechtstreeks het woord van God ontvangt!
    Ik ben idd lekker op mijn gemak aan het denken... Maar ik denk niet altijd zo
    My mind plays tricks on me

    Leave a comment:


  • zion
    replied

    Leave a comment:


  • Skannabis
    replied
    Re: Wetenschappelijke boekskes

    Ik heb ooit de cannabis connectie een keer gelezen en ik vond het wel een goed en interessant boek. Heb nog andere boeken gelezen waar de titels me nu van ontgaan zijn

    Als iemand geintresseerd is in een collectie van wietboeken (geen echte leesboeken maar meer over het kweken)
    Link:
    Code:
    http://www.megaupload.com/nl/?d=E2N7LWSV
    Het paswoord op de rar bestand open te krijgen:
    Code:
    ProjectW


    Grtz
    Skannabis

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Andere kijk op andere boekskes.

    FF stoned uitlullen over mijn boekskes, zo'n forum is toch handig he.

    Ja ik lees boeken, maar ik lees herschreven boeken.
    Zoals de Koran, Bijbel, Torah, Baghavad gita moetek nog lezen. Maar ben vrij bekend met de Vedas.
    Ik ben door al dat gelees het doel erachter proberen ontcijferen.
    Er staat heus wel rare geschiedenis in van de laatste 5000 jaar. mss langer.
    Met raar bedoel ik dat god zich raar openbaart, in brandende struiken, in metalen objecten, met een zee te splitsen, door een zondvloed te veroorzaken.
    Dat is gewoon de natuur verkeerd begrepen!
    Maar toch verboden, door zij die het in hun eigen taal schreven.

    Het spreide zich uit naar De nieuwe wereld (Amerika) en daar werd alles tot zich geclaimed en bewaard. Al wat men daar zag kon niet evenredig in kaart gebracht worden met deze katholieke/christene schriften. Er was weliswaar een vernietiging van veel Old native stammen die aantoonden dat zij een geschiedenis hadden van maar liefst honderdenduizenden jaren! Dat slaagt toch volledig haaks met genesis?

    In mijn ogen zijn ALLE HEILIGE GESCHRIFTEN herschreven naar de hand van hogere vennootschap dat zich als God voordoet. Handelt in naam van god. En oordeelt in naam van God.

    Wat ik uit het hele gedoe over van de maya's en het universum kan begrijpen, is dat er meer is dan wat we zien. We zijn werkelijk geblinddoekt. Ook al denk je van niet
    Al stem jij links, centrum of rechts. It will not change the world!

    We zijn onbewust in verlangen om ons over te geven aan hun systeem, door alles te schrijven in de reflectie van hun eisen, hun wil, hun daden. En dit doe je onbewust.
    Just take a good look and read between the lines

    Boeken over Cannabis ok!
    Maar geloof...dat is voor mij de natuur! DAt is het enige dat werkt!
    Therefor, also Cannabis!

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Re: Wetenschappelijke boekskes

    Heb ooit het grote wiet geniet boek van Karel michiels gehad en paar keer gelezen. Stond interessante info in. Alles werd erin besproken.

    Grtz

    Leave a comment:


  • zion
    replied
    Re: Wetenschappelijke boekskes

    Niemand die boekskes leest?
    Ik heb de bovengenoemde gevonden in een lokale bibliotheek.

    Jullie mogen me ook titels van boeken geven die je hebt gevonden op internet of hebt gekocht.

    Greetz,
    zion

    Leave a comment:


  • zion
    heeft een topic gestart Wetenschappelijke boekskes

    Wetenschappelijke boekskes

    Marihuana De verboden medicijn - Lester Grinspoon / James B. Bakalar

    Erg interessant boek. Wel wat verouderd (eerste druk 1996). Er zijn erg veel verhalen in van mensen die Marihuana medicinaal gebruik(t)en en probe(e)r(d)en te bewijzen dat het hielp.


    de cannabis connectie - Hans van Scharen

    Ik heb er nog niet veel in gelezen, gewoon een paar stukjes. Erg leuk. Heb o.a. gelezen over Old Ed (Wernard). iK had al iets gelezen over hem op ee nander forum en ben hem in dit boek tegengekomen. Ik wist niet dat hij een growshop had, die nu spijtig genoeg niet meer bestaat (personeel had wat gefoefeld met geld en materiaal weggenomen).


    Nog mensen dat graag lezen? Geef me wat titels die zeker de moeite waard zijn.

    Greetz,
    zion
Bezig...
X