Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTA IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • pieterbasje
    replied
    GTA 4 is echt een vet spel.. jammer genoeg is mijn Xbox er wel aan door dat spel kon er echt niet meer tegen!

    Leave a comment:


  • hobbyist
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
    Heb ff je link van youtube aangepast, kijk hier eens hoe je ze moet plaatsen http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...cht-t2138.html .

    Grtz
    ik vind ze gewoon als link plaatsen netter eigenlijk en dan is het ook nog fftjes spannend wat je te zien krijgt maar zo kan het ook

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    Heb ff je link van youtube aangepast, kijk hier eens hoe je ze moet plaatsen http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...cht-t2138.html .

    Grtz

    Leave a comment:


  • hobbyist
    replied
    master game.. het enige spel wat bij mij telkens nog uberleip is als ik he weer speel.. gta sa blijft ook nog steeds vet om te doen.. het spel der spellen

    en hier een uitleg hoe je de vetste en leipste bak uit gta 4 kan vinden, er staat er maar 1 van in heel gta 4 en hij staat goed verstopt

    op het derde eiland bovenaan als je een zandweg uitrijd en dan achter het schuurtje tussen de bosjes.. duidelijk

    of kijk hier ff na
    Last edited by bobo; 12 October 2008, 19:26.

    Leave a comment:


  • pieterbasje
    replied
    een van mijn lievelingsspellen GTA

    Leave a comment:


  • DaTom-p
    replied
    Re: GTA IV

    GTA 4 is echt een VET spel maar hij ligt hier nu aan de kant....
    Had hem zo snel uit ,zonder cheats , dat het toch snel begon te vervele

    Af en toe speel ik hem nog met een paar maten , maar dan doen we geen missies fzo...Gewoon uweige zo pijnlijk mogelijk kapotmaken .
    Is wel lachen met een jointje erbij

    Grtzzzzz

    Leave a comment:


  • luckysmoker
    replied
    Re: GTA IV

    Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
    En wat komt er dan op de XBOX wat PS3 niet gaat hebben?

    Is Home voor PS3 trouwens al uit?
    Geduld mijn vriend, hij komt, heb al van home kunnen genieten heb een vriend die al zulke dingen kan testen,
    ziet er echt cool uit

    Leave a comment:


  • KnetterLeip
    replied
    Re: GTA IV

    ja dat is nog niet bekend, maar microsoft zei wel dat het 10 uur extra gameplay zou geven, maar het kost natuurlijk wel geld...

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Re: GTA IV

    En wat komt er dan op de XBOX wat PS3 niet gaat hebben?

    Is Home voor PS3 trouwens al uit?

    Leave a comment:


  • KnetterLeip
    replied
    Re: GTA IV

    Hallo, ik heb een ps3 en xbox360, ik heb de xbox360 versie gekozen want die wordt groter, want binnenkort komen er downloadable contents voor de 360 die voor de ps3 niet komen,
    daar heeft microsoft 50 miljoen dollar voor moeten betalen.
    Maar ik vind de game niet zo GTA meer, de GTA sfeer zit er niet echt meer in, maar voor de rest vind ik het wel een supergoed spel.

    Respect, KnetterLeip

    Leave a comment:


  • Landroval
    replied
    Re: GTA IV

    Hehe cool

    Nee dat laden vanuit een gebouw naar buiten toe duurt bij mij echt maar een oogwenk, voordat ik erop let is t al weg.

    Nee heb ook nie veel tijd, examens he :o

    LTr

    Leave a comment:


  • Sammy
    replied
    Re: GTA IV

    Echt Brucie vind ik zo'n vette gast Continu pumped, dan moet Niko hem een mep geven op z'n abs, en hij gaat bij dood Of dan ramt ie zo z'n hoofd tegen de muur en echt zo'n dikke bloedvlek Geweldig.

    Ben nu nog bij die blokkade in de tunnel ongeveer, heb niet zoveel tijd gehad voor het spelen laatste 2 weken.

    Maar het is nog steeds dat wanneer je laad en je je deur uitloopt, dat de trap en de lampen nog niet geladen zijn, kan ik me zo aan ergeren. Maarja..

    Dat je zo met zo'n Hydra tegen zo'n boom aanvliegt bij SA vind ik niet echt erg meer, zo vaak gebeurd en dat is nu gewoon "part of the game" voor mij

    Leave a comment:


  • Landroval
    replied

    Leave a comment:


  • Noto
    replied
    Re: GTA IV

    mm zo te zien scheelt niet veel van prijs..

    PS3 + GTA IV = 439 euro
    xbox 360 + GTA IV = 434 euro

    de enigste reden waarom ik eigenlijk nu toch nog overtuigd blijf van de PS3 is metal gear solid 4.
    Komt die niet alleen uit voor de PS3?

    ja dat het verhaal de max is, had ik al gehoord.. maar ik vond het verhaal van san andreas ook al echt top of the bill.
    Verder heb ik nog enkele vragen over het spel zelf.. (jaja ik wil alles wete..)
    - Is het echt zo dat de inwoners van de stad sochtends naar hun werk gaan e.d. (ik had daar iets over opgevangen)
    - kan je nu zelf ook opdrachtgevers bellen?
    - ik hoorde ook dat de map iets kleiner was dan die van San Andreas, is dit zo? en zoja stoort het?
    -

    Leave a comment:


  • Landroval
    replied
    Re: GTA IV

    Euhm kan nie zo zeer zeggen.. maar voordat je gaat kijken let er wel op dat de xbox zonder harde schijf aanzienlijk goedkoper is dan die met, maar dat je (ik in elk geval) niks bent zonder harde schijf Je kan immers geen demo's downloaden, leuke achtergrondjes voor je menu etc. Je hebt wel memostick maar dat is echt minimaal vind ik.

    En ja de beleving is gigantisch, zeker met het verhaal derbij (echt leuke shit)!

    Ik vond het ook super irritant dat je in san andreas dan met die straaljager vloog en opeens uit t niks: een boom! 'Wasted!' Je hebt alleen geen vliegtuigen meer in gta iv, maar wel heli's. Maar geloof me, je mist niks!

    Ltr

    Leave a comment:

Bezig...
X