Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Corona

    Korting op 420shop


    Op zo'n momenten als nu zap ik weg van de reguliere media en kijk ik al eens graag Jensen.






    Why new diseases keep appearing in China




    Realtime map of infections

    Coronavirus COVID-19 Global Cases by the Center for Systems Science and Engineering (CSSE) at Johns Hopkins University





    Cases in U.S. (CDC)



    https://www.gov.uk/coronavirus


    http://www.info-coronavirus.be/nl/


    https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...virus-covid-19


    Data coronavirus in Nederland
    Last edited by Ganjax; 29 March 2020, 20:27.

    #2
    Ik kan die Jensen niet horen.
    lekker m'n spulletjes gepakt en naar niemandsland vertrokken tot ik meer weet.

    Herd immunity..

    Fokkin poppenkast.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
      lekker m'n spulletjes gepakt en naar niemandsland vertrokken tot ik meer weet.

      Dit doet me denken aan een gedicht dat we in het 3de leerjaar lager onderwijs moesten voordragen.
      De tuinman en de doodP.N. van Eyck





      Comment


        #4
        Ik vraag me af hoe wij dit naar een
        maand of 8 fincieel gaan trekken?
        Pensioenfondsen aan gaan spreken!

        Alleen in Gelderland zitten al 5000
        zaken op slot................

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Daar in tegen hebben we nog
          ''170 miljard''

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          En een staatschuld van 400 miljard.
          Dat 170miljard hebben is dus eigenlijk meer een lening dan dat we dat over hebben.

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Frans Timmermans: EU gaat ten onder als eigenbelang blijft prevaleren
          De zuidelijke landen zijn extra zwaar getroffen door de coronacrisis en daarom is er een ongekend groot steunpakket nodig. De vlucht in nationale gelijkhebberigheid bedreigt het voortbestaan van de Europese Unie, betoogt eurocommissaris Frans Timmermans.

        #5
        En meter afstand houden blijkt moeilijk op luchthaven Tenerife: “Iedereen staat hier op elkaar. Onvoorstelbaar”


        Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 16:33.

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Zitte gij nog daar met de familie ??

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Hopelijk wordt iedereen getest die terug komt. Allemaal ego’s, ik eerst, wat een debielen.
          Kenmerkend voor de paniek op de wereld dat niemand zoiets goed kan regelen.

        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Remco

        #6
        90091593_10221536193183929_7779883973060067328_o.jpg
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment

        #7
        <-!-!-!-> <-!-!-!->

        Vraagske !!

        Hoe zit dat met kraantjes water , kan
        dat niet besmet geraken door de C-19 ?





        Remco.
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Zet gewoon je planten 1,5 m uit elkaar dan is er niks aan de hand.

        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Ons kraanwater is veilig hoor.

        • Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Flip Hasjkip

        #8



        COVID-19 Birth Place. Trip to Infected Zone.

        De moeite om te kijken, je hebt tijd genoeg nu.
        En in de openingspost staat er ook nog eentje klaar voor degene die het boeit.

        Comment


          #9
          • Itali vandaag iig weer 4200 om 475 dooien.
            Niks aan de hand mensen.
            Meld je maar lekker ziek en kijkt het ff aan zou ik zeggen tot de poppenkast meer duidelijkheid geeft.
          Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 16:33.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Onschuldig griepje toch ? Op het werk lopen ze te niezen en kuchen, worden ze nog boos ook als je er wat van zegt... Rot op denk ik dan. Nog een paar dagen, dan valt alles stil en kan ik vanuit thuis werken. Uurtje werk, de rest van de dag pauze, net als de baas..

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Last edited by Ganjax; 18 March 2020, 19:00.

          #10
          Ja maar daar wordt ik ook zo doodmoe van.

          Dan ga je toch gewoon thuiswerken?
          Ja ik zal je dak of je badkamer mee naar huis nemen om t bij mij thuis te maken.
          Thuiswerken is een papieren realiteit voor kantoorslaven die geen idee hebben wat werken is of eigenlijk echt inhoud.

          Man, als ik m'n linkedin profiel bekijk begrijp je pas echt uit wat voor wereldvreemde mongolen deze maatschappij gesneden is.

          Digitale poppenkast.
          ​​​​​
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Je kan altijd kijken of je ook een baan op kantoor kan krijgen, heb ik ook gedaan. Ken het klappen van de zweep op de vloer, dan kan je je als “kantoorslaaf” best weL inleven in de werknemer die met de handjes werkt. Zou dat andersom ook zo zijn ?

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Mwah, als ik vandaag van een thuiswerkende huisarts moet horen dat ik een schijtbak ben dat ik niet van gezinnetjes naar oudjes wil lopen durf ik dat te betwijfelen.
            Als je met je poten in de klei hebt gestaan weet je iig wat het is. True. Dat kan je van de gemiddelde kantoorslaaf niet zeggen.

            En nee, ik heb niet zoveel begrip voor quasi werk. Overbetaalde overgewaardeerde neusvreters over t algemeen. Als je ze verwijderd uit het systeem veranderd er weinig.

            Beetje zoals de mensheid op de aardkloot. Ballast.

          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Eerstekamerlid

          #11
          Corona bestaat al van in de jaren 60 en deze Sars2 versie is men al van in 2018 op de hoogte, tot aan het punt van uitbraak heeft men niets gedaan.
          Waar haal je die info van dan dan?

          Volgens mij is het Sars virus ontdekt in 2002. Vandaar de naam Covid-2.
          Net als dat dit "Covid" Virus. in 2019 is ontdekt, vandaar de naam Covid-19.

          In je jaren 60 al? Volgens mij heb ik iets gemist??

          Ik weet wel dat dit Covid virus al een aantal jaar bekend is in China, vooral regio Wuhan.
          Besmettingen hebben ze daar al langer, maar dan alleen van dier op mens.
          Het was dus een bekende ziekte, maar geen epidemie. Gewoon mensen die vleermuizen eten enzo.

          Wat er is veranderd is dat het virus zich heeft gemuteert waardoor het besmettelijk is van mens op mens.
          Toen kwamen er ineens veel gevallen bij, volgens mij is dat pas bekend vanaf augustus/september 2019?
          Je spreekt vanaf het moment van de mutatie ook over een nieuw virus. namelijk Covid-19.

          Ik vind zelf wel dat je de chinese overheid veel kwalijk kan nemen hoe zei de afgelopen 20 jaar om zijn gegaan met de zogenaamde "Wet markets".
          Daar had dus zeker iets in voorkomen kunnen worden. Maar daar houdt het wel op.

          Als zoiets eenmaal verspreidt kun je het als land maar beter over je heen laten komen.

          En het liefst gecontroleerd.. Daar heeft Italie dus gefaald. We gaan zien hoe andere europese landen het er vanaf brengen.
          Herd immunity bestaat echt. Bekend begrip binnen iedereen die zich bezig houdt met infectie ziektes.
          Als zo'n virus los is, kun je maar beter zorgen dat je volk en weerstand voor opbouwt. In dit geval zonder vaccin.
          anders blijf je altijd risico houden. Zoiets verdwijnt niet zomaar.



          Achteraf oordelen is altijd makkelijk..






          Last edited by Nederhigh; 18 March 2020, 19:38.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            "De uitbraak benoemen of het virus een ander naampje geven omdat het zich van mens op mens verplaatst?"
            Elke nieuwe uitbraak krijgt een naam, en het zijn steeds andere coronavirussen, zo gaat dat nu eenmaal.
            Voor de rest denk ik dat je beter wat meer leest, het is niet mijn bedoeling een discussie uit te lokken.

            Btw, tussen wat wij doen en een bom gooien zitten veel maatregelen he, er werd ons beloofd bij de oprichting van de
            EU via de Maastricht- en Lissabonverdragen dat als we onze binnengrenzen open gooiden de buitengrenzen zeer streng bewaakt gingen worden. Ze zijn zo lek als een zeef, de hele wereld komt hier binnen. Geen enkele vlucht uit China weerde men in volle uitbraak aldaar. Dat noem ik laten begaan.

          • Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Voorlopig slaan ze al ruim 2 weken de plank mis dus hou je vertrouwen lekker voor jezelf en steek tijdens het wegkijken nog een jointje op.

            Beetje in de trend van Sigrid Kaag: Er is geen grijntje bewijs dat IS strijders meeliften met vluchtelingen op bootjes richting Europa. Mwah, we kennen ondertussen de geschiedenis.
            Hadden maand geleden al alle vliegverkeer uit corona gebied moeten verbieden.

          • shivaman
            shivaman commented
            Editing a comment
            In 1989 (?) zijn ze al bezig geweest om kippen in te enten tegen covid-19 .. resultaat.. mutaties..
            En dat gaan ze nu op de mensen testen, de toppers...

          #12
          Kan plasma van herstelde patinten gebruikt worden tegen coronavirus? Studie bij apen lijkt veelbelovend
          Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 16:33.

          Comment


            #13
            Minister Bruins gaat net live op tv plat tijdens coronadebat op nld2
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Zag het ook net, dacht wat doen ze ineens raar Corona ?

            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Jup zag het, ik kijk via ziggo's streaming dienst horizon.tv.
              Die ging bij mij direct op zwart toen hij plat ging.. Krijg nu aleen nog maar geluid, andere zenders werken nog wel..
              Toeval?
              edit:- werkt wel op android, toeval dus.

            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              En dat soort zwakke schakels beslissen over ons lot.
              Prettige wedstrijd.

            #14
            Neem nu de laatste Ebola-uitbraak in Congo, het mocht een geluk heten dat we die shizzle hier niet gehad hebben wetende dat uit die gebieden dagelijks tientallen vluchten in Brussel alleen al aankomen met mensen en kilo's bushmeat. Totaal geen controle op, in de Matongwijk kan je praktisch al kopen wat er rond loopt, kruipt, vliegt in de Afrikaanse jungle. Men wil de Afrikaanse gemeenschap niet voor de borst stoten. Vroeg of laat gaat dat heel slecht aflopen. Vorige Ebola-uitbraken idem, Martburg uitbraak idem, we zijn van dat soort ziekten al zolang op de hoogte en telkens als het ginder prijs is schermen wij geen enkel Europees land af.
            Nooit geen controles en quarantaines van personen die binnen vliegen uit epicentra van die uitbraken.
            Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 16:34.

            Comment


            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Het vond plaats in Marburg, vandaar de naam. Ik volg het al heeel lang. Mijn interesse werd gevoed door het feit dat er in 1918 50 tot 100 miljoen mensen zijn overleden. Meer dan in de 1e en 2e WO bij elkaar. EN ze weten niet eens hoeveel er precies zijn dood gegaan. Ik weet al een tijd dat de natuur de baas blijft, ze slaat terug. Ook niet onbelangrijk is dat de wereldbevolking met een paar miljoen afneemt. Een middel tegen dit virus komt te laat. Zeker in de afgelopen 5 jaar werd onderzoek slecht gefinancieerd waardoor proeven niet door konden gaan. En nu vliegen de miljarden je om je oren! To littje to late..

            • Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              Silas

            #15
            Gecreerde virus....
            Last edited by Nederhigh; 14 January 2022, 16:34.

            Comment


            • djw4
              djw4 commented
              Editing a comment
              innderdaad door bil gattes gemaakt in china gesponserd door obama
          Bezig...
          X