Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      Zullen we alvast gaan janken om die vrijheid die jullie vanavond of in de loop van de week afgepakt gaat worden? kom er maar in met je persconferentie rutte ouwe pedoleider van me HAHAHAHAHA.

      Last edited by Urban; 23 October 2020, 12:14.

      Comment


        Last edited by Rreppellsteeltjam; 23 October 2020, 17:57.

        Comment


          Shit. We wonen apart dus dat wordt vooral een keiharde snokdown vrees ik..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Urban
            Urban commented
            Editing a comment
            beetje tijd voor jezelf is zo slecht nog niet

          Comment


            Comment






            images.png
            🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

            👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

            Comment


              Yes, eindelijk nummer 1 in Europa.

              Comment


                Rechts boven op het kruisje klikken patty2thaB
                God was never on your side..

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Ehm, juiste topic!?

                • patty2thaB
                  patty2thaB commented
                  Editing a comment
                  aha een kritische noot wordt hier heel snel veroordeelt zie ik wel hahaha
                  ach ja het zei zo, het weerhoud me er niet van om me mening te delen.

                  geinige is dat ik een comment maak en erna niet mee wordt geconfronteerd zoals dat dan achter me rug gebeurde...
                  beetje jammer maar ook wel weer begrijpelijk.
                  ik maakte een foutje door kritisch te zijn en te zeggen dat het een wietforum was. niet gekeken dat het een onderdeel was van het forum.
                  wellicht was me reacctie dan wat ehhh TE kritsch zegmaar.

                  hoe dan ook vind ik me weg wel, druk maar lekker zelef op dat kruisje hahaha

                Merci aan al de sukkels die het teveel vonden om elke dag meermaals hun poten te wassen en wat op te letten met wat ze deden. De rest kan er weer voor opdraaien.

                Comment


                • Nederhigh
                  Nederhigh commented
                  Editing a comment
                  Je zou bijna denken dat mensen mensen zijn enzo Domme wezens.

                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  5 a 10 % marginale idioten zoals bij zoveel miserie in de maatschappij.

                • Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad Beo net als die onschuldige mensen die neergeknald worden door van die importmoslims die door gasten als jou zo vreselijk welkom zijn, bedankt nog!


                🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                Comment


                  Ik vind dat je heerlijk blijft gaan met je eeuwige vertrouwen in de massa wel, Beo.
                  23.000 besmettings vandaag en gewoon hoop blijven houden.
                  Ik vind mooi.

                  Soms moet je gewoon het kaft van de koran scheiden..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    Lopend Verslag

                    Comment


                    • Nederhigh
                      Nederhigh commented
                      Editing a comment
                      Dit is ook precies wat ik bedoel met domme wezens... Echt in het breedst van de zin. Beide kanten evengoed. Vooral omdat we nooit eensgezind zijn.
                      Als jij verwacht van al de jongeren dat ze geen feestjes gaan houden, ben je wat mij betreft op je achterhoofd gevallen. (Rutte als je dit leest. Lekker bezig. )
                      Net als dat mensen gewoon drugs gebruiken, ook al mag het niet.
                      Iets verbieden zorgt maar zelden voor verbetering. Vaak druk je het in het duister, en raak je juist de controle kwijt.. gedoogbeleid is een mooi voorbeeld.
                      Horeca sluiten is een vergelijkbare situatie.
                      Als je het mij vraagt.. Is deze aadkloot tyfus overbevolkt. Een virusje gewoon lekker rond laten waaien zou een mooie uitkomst kunnen zijn. Al hoewel Corona eigenlijk nog geen f voorstelt. Ook als ik er zelf aan zou kunnen overlijden zou ik deze mening houden. Maar niemand die dat zo ziet natuurlijk..
                      Ook leuk gegeven. De bezuinigingen en privatiseringen van ons zorgstelsel heeft ons door dit euvel meer geld gekost dan ooit bespaard had kunnen worden..
                      Onze zorg is dus achteruit gegaan... En het kost ons nog meer geld ook.

                      Maar buiten dat dit mijn mening is... Sluit ik me wel aan bij het beleid dat word gevoerd. Anders komen we helemaal nergens. Ik ben er tegen, maar ga de boel niet lopen verzieken.
                      Last edited by Nederhigh; 31 October 2020, 16:44.

                    • Voor het eerst
                      Voor het eerst commented
                      Editing a comment
                      ik geloof dat we elkaar begrijpen. Maar inderdaad, zaken verbieden werkt niet als er niet gehandhaafd wordt. Het levert hooguit meer regels op om te omzeilen. Goed voorbeeld is het aankomende vuurwerkverbod. Men wil graag vuurwerk verbieden omdat er zoveel illegaal vuurwerk voor overlast zorgt. Maar dat illegale vuurwerk wordt illegaal genoemd omdat het al verboden is. Wat veranderd er dan bij een totaal vuurwerkverbod? Toegegeven, het wordt op die manier wel eenvoudiger te handhaven maar de redenatie op zich is idioot. We hebben overlast van illegaal vuurwerk dus we verbieden dat. Dat is hetzelfde als het rijden in een auto verbieden voor iedereen omdat er soms mensen zijn die met drank op rijden. Ook makkelijker te handhaven..

                      Maar zoals ik al aangeef, ik ben het ook niet met het beleid eens maar zal me er naar voegen want boetes heb ik geen zin in.

                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                    • Nederhigh
                      Nederhigh commented
                      Editing a comment
                      Jup.. Gemiddelde levensverwachting in nl 83 jaar.. Gemiddelde leeftijd overleden coronapatient 82..

                    • Eerstekamerlid
                      Eerstekamerlid commented
                      Editing a comment

                    Nou nou
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X