Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    khazaren, bolsjewisme, communisme, de mensen die hier achter zitten zijn de mensen die ons allemaal manipuleren gok ik zo.
    dat en iets met vrijmetselaars ofzo. secret religion en dat soort. maybe even een 33e graad. nou ja.

    ik zie ook gelijkenissen tussen covid promotion en oekraine, op elke mainstream website van amazon tot onderzoeksbureaus word je met een extra balk geinformeerd over ukraine. same as covid.
    waarom is het zo belangrijk dat wij allemaal weten van oekraine? geen idee. misschien iets met redenen om prijzen omhoog te gooien want: rusland.

    Was het niet het monetaire systeem dat sinds 2008 aan het infuus ligt en op klappen staat, ze willen niet dat de normale beschaping dit ziet en al hun geld van de bank haalt en vroegtijdig in opstand komt vanwege de tekorten, zoiets?. het systeem moet eerst zodanig worden ingericht dat je niet in opstand kan komen.



    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Als ik het een met het ander optel
      Brexit covid (China) merkel is maar amper uit beeld zegt men was voor 99% bij elk gesprek
      Heeft Macron mee naar Rusland gesleept gas deal (merkel)
      Nagenoeg alle covid maatregelen zijn in een keer weg
      Trump weg en opa in zijn plaats die halve zool uit de VK de halve Amerikaan zat gelijk bij opa op schoot
      Is dit allemaal toeval
      Of heeft dit te maken met het nieuwe leven
      Wat als eerste bij de zogenaamde uit braak covid werd medegedeeld
      Wat staat er nog meer in het dikke boek wat elke wereldleider heeft
      Wat wij niet kennen

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Het is maar waar ge u gelukkig mee voelt. Zo lang als ge u geen vragen stelt zijt ge content met de gang van zaken en boeit het niet. De vragen die ik me stelde hebben me een mooie zoektocht opgeleverd. Kom nog veel dingen tegen waar ik van denk nee, zou het?

      Mijn conclusie is dat ik minder belang hecht aan het officiƫle verhaal dat wordt bericht op de gewone kanalen zoals tv en krant. Wiens belangen worden er gediend ...

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Beetje gooien met wat vage termen gaat u ni helpen in ieder geval.

    Het Rijk keerde zich tijdens de 'pandemie' tegen burgers en werkte kritische geluiden tegen in samenwerking met de pers, big tech en influencers. Er werd zelfs een "desinformatie alliantie" opgetuigd.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Exact. Zo doe je dat.
      Dan is er ook een goeie discussie mogelijk.
      Nu zie je vooral dat personen hun gelijk niet kunnen vinden in zon onderzoek, dus vertrouwen ze de wetenschappers maar niet. Als iemand iets zomaar op het web smijt wat in hun straatje ligt is het de waarheid.

      Das mijn conclusie, jaren onderzoek naar gedaan. Maar dat krijgen jullie niet te zien

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Exact dat. Hier is een schoon discussie hieromtrend se. Toevallig 1 van mijn favoriete comics. https://www.youtube.com/watch?v=1chYhsp3NRw
      En daar ziet ge hoe groot Joe Rogan zijn bakkes nog is nadat iemand waar em naar op kijkt zijn gedacht zegt.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Die podcast had ik toendertijd gezien ja, die Bill Bur heeft wel een nuchtere kijk op dingen

    Eerstekamerlid kamerlid je woorden zij maar amper koud


    Het aantal positieve coronatests bij de GGD is afgelopen week met ruim 70 procent gestegen. Ook in het aantal ic-opnames is een toename te zien, blijkt dinsdag uit de weekcijfers van het RIVM. De coronacijfers bevestigen het vermoeden dat een nieuwe coronagolf in Nederland is begonnen, zegt een woordvoerder tegen NU.nl.

    https://www.nu.nl/coronavirus/620776...-begonnen.html

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Eerstekamerlid
      Heb Otto al een tijdje niet meer gezien op ons form jointjedraaien
      We gaan straks onder Rusland en China verder neem aan dat dat duidelijk is
      Er stond van de week op nu.nl dat ze willen oprukken tot Portugal dat is een van de lande waar China dik binnen zit
      Waarom denk je dat Portugal en spanje de Electra deal hebben gesloten
      Vandaag stond hier in het nieuws dat ze weer meer gas uit Rusland hallen
      Alles is een grote show niet meer niet minder

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Aan dat oprukken geloof ik ook geen reedt van en gaat ze niet lukken ook.
      Handel China/Rusland 46% gestegen en das nog los van India en die andere 70%vd wereld.

      Neuh we zijn vooral onszelf aan t naaien. Slechte ondernemers die politici.

      Kansloos geopolitiek gezien. Het is dat grote broer usa ons nog een beetje als proxylandje ziet anders was t erger gesteld met ons verwijfde werelddeeltje waar ze echt nog in belangeloos samen delen geloven..

      Sukkels.

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Eerstekamerlid we gaan het zien
      Maar heel die politiek van heel Europa moet weg
      Maar dan komen de andere niks nutten dus dat schiet ook niet op
      Of alles regeren uit Brussel bespaart hoop geld
      En een leider met lange of korte ei en verder koningshuizen en al dat andere weg
      Moeten zelf de broek maar leren ophouden

    Eerstekamerlid heb je deze gezien
    hier zit nog heelveel oud zeer
    Hoe ziet de wereld eruit als China dƩ economische wereldleider wordt en het zwaartepunt van de wereldeconomie verschuift naar de Indo-Pacific regio? Een onderzoek naar de mogelijke toekomstscenario's.

    https://www.npostart.nl/vpro-tegenli.../VPWON_1335234

    Comment


    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Die ga ik eens checken. Verder kunnen ze allemaal lekker de typhus krijgen van me. Vrijdag naar de lang verwachte mast kijken en dan gaat deze jongen lekker op t gemakje richting een ander patroon navigeren.

    Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
    Die ga ik eens checken. Verder kunnen ze allemaal lekker de typhus krijgen van me. Vrijdag naar de lang verwachte mast kijken en dan gaat deze jongen lekker op t gemakje richting een ander patroon navigeren.
    Geniet er van met de wind in de rug

    Comment


      Info op de website van de Amerikaanse CDC is aangepast ivm het spike proteĆÆne.
       

      Comment


      CDC heeft Ivermectine toegevoegd aan de lijst hulpmiddelen tegen covid-19.

       

      Comment


      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Correctie op deze. Onderzoeken zijn begonnen, nog niet toegevoegd.

      Gelukkig hebben ze die zooi nu eerst op 8 muizen getest,de keer daarvoor konden ze alleen aan een gibbon komen
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        Maar waren er ook zwangere muizen bij de test betroken?
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Ik hoop op zn minst op een genderneutrale muis ertussen.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Of eentje die liever een rat is.

        https://www.dagelijksestandaard.nl/p...oor-naar-aruba

        Ik ben niet zo'n DDS dan maar t is toch weer leuke materie.

        Je wordt gewoon de hele dag door in je bek gepost en we vinden het lekker.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          Ze zouden in nederland ook gaan testen ze wilde gezonde mensen expres gaan besmetten met corona en dan bla bla vond het een heel raar bericht want ik wist dat dat niet mag en ik vroeg me dan natuurlijk af hoe ze dan aan die corona zooi zouden komen,want niemand op deze planeet is het nog gelukt om het op te kweken,dat is heel raaren geloof me grieo opkweken en aanpassen dat kennen ze hier al bijna 60 jaar.met de juiste papieren ken je bijna elk virus bestellen voor onderzoek ,behalve corona,zou een leuke voor de belbus zijn
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          Bezig...
          X