Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisgebruik Tilburg sinds Corona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabisgebruik Tilburg sinds Corona

    Korting op 420shop
    https://nl.surveymonkey.com/r/6F35CH9
    Last edited by Witlof; 27 March 2020, 13:13.

    #2


    Ben al die vragenlijsten helemaal beu. (niks persoonlijks naar de ts)

    succes ermee.
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      ganjagast en ik kan het me zo goed voorstellen..

      Comment


        #4
        Tilbirg?

        Comment


        • Witlof
          Witlof commented
          Editing a comment
          Yes, Tilburg!

        #5

        Comment


          #6
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #7
            Ik heb zoveel betere dingen te doen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Ga lekker staan bij de voordeur
              waar ze het verkopen...............

              Comment


                #9
                Nuttige enquete... Ik ben benieuwd naar het resultaat. Zou het zomaar kunnen dat mensen iets meer gaan gebruiken omdat ze thuis zitten, al dat niet tijdelijk werkloos. Hmmm. Spannend. Kan niet wachten op de data.

                Comment


                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Waarbij ik op hetvolgende grandioos idee kom. Ik ga een enquete maken over het invullen van enquetes bij cannabis fora. Duurt maar 5 minuutjes, compleet anoniem. Vraag A. Bezoekt u wel eens een cannabis gerelateerd forum. Aight, we zijn goed op weg. Was studeren toen ik het deed ook maar zo simpel.

                • Witlof
                  Witlof commented
                  Editing a comment

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Zou je je onderzoek dan niet wat uitgebreider uitleggen in plaats van alleen stompzinnig een copy/paste te plaatsen ?
                  We krijgen hier meerdere van dit soort enquetes per jaar en we horen er nooit meer wat van ondanks dat ze het beloven op het graf van hun moeder.
                  Daarom staat niemand te trappelen om aan zoiets z’n tijd te verdoen.
                  Met een sublieme openingspost had je misschien meer respons gehad.

                #10
                Waarom deze vraag op een kwekersforum?? Vrijwel iedereen hier rookt wat meer dan niet kwekers gok ik zo. Wat is het doel van het onderzoek? Wat wordt er met de resultaten gedaan? Vanuit welke organisatie is deze vraag ontstaan? Lijkt me toch wel essentiele informatie.

                En dan... niets beters te doen??? De meesten hier zijn stoners... die hebben volgens mij altijd wel wat te doen (ik sowieso).
                Lopend Verslag

                Comment


                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Ik zei toch juist dat ze altijd wel wat te doen hebben? Ik ben nu ook gewoon aan het werk helaas

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Ha ha was meer voor de ts bedoeld... Hoezo helaas ? Mag blij zijn dat je werk hebt en houdt op het moment..

                • Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Helaas omdat ik feitelijk voor Jan lul aan het werk ben. Alles wat ik doe is er op gebaseerd dat 6 april de situatie weer iets normaler wordt. Als dat niet het geval is moet ik 6 april opnieuw beginnen

                #11
                Wonen er hier mensen in Tilburg ja
                God was never on your side..

                Comment


                #12
                QnQ Voor het eerst Bedankt voor de tips. Ik heb het aangepast!
                beowulf bedankt voor de tip, wij benaderen zeker onder andere ook omwonenden en coffeeshops
                Last edited by Witlof; 27 March 2020, 13:16.

                Comment


                #13
                Dit kan je toch geen onderzoek noemen, ik heb de link even bekeken.
                Ik vraag me af wat je denkt af te leiden uit die paar vragen wat je anders niet had kunnen bedenken voor jezelf?
                Ik vind dat mager voor een student journalistiek, vooral nu je zoveel tijd hebt.

                Comment


                • Witlof
                  Witlof commented
                  Editing a comment
                  Wat ik zelf kan bedenken moet ik wel hard maken he :p Anders grijp ik maar iets uit de lucht en kan ik daar wel mee verder maar is het onderzoek gebaseerd op wat ik denk

                • Ganjax
                  Ganjax commented
                  Editing a comment
                  En wat ga je hard maken dan met die paar vragen? Hoeveel mensen vullen zoiets in? Is dat representatief dan voor het cannabisgebruik in Tilburg? Ga je daar mee de effecten van de Coronamaatregelen op shops en gebruikers hard maken/weergeven?

                • Witlof
                  Witlof commented
                  Editing a comment
                  Het is een van de openingen openingen waaruit wij verder kunnen kijken. De informatie kunnen wij meenemen naar andere contactpersonen zodat het zo compleet mogelijk wordt. En ja, het moet wel genoeg worden ingevuld ander is het niet representatief.

                #14
                misschien een beetje een late reactie maar wie zegt dat het naar waarheid is ingevuld?
                ik weet van mijzelf dat ik de grootste onzin erin zet om de boel te saboteren zoals zei doen met mijn tijd.

                Comment


                  #15
                  idd

                  Comment

                  Bezig...
                  X