Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leeftijd, lengte en gewicht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Heribei
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Lengte, 1.91m
    Gewicht, 90,2KG

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Smowkie
    replied
    Leeftijd, lengte en gewicht

    Hahahahahaha angel!!

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    als ik vrouw met snor wil pak ik wel zo'n moslima

    Leave a comment:


  • HJM
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Moet je wel kefir en Vit.B bij nemen ander raken je darmen ook van streek!!!!

    Ik laat zoveel mogelijk koolhydraten staan (maak er trouwens geen stress bende van) en gebruik Androgel. Wat ik trouwens bijna elke vent van boven de 50 aan raad.
    Vrouwen ook, als ze een snor willen kweken

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    als je te dik word vraag je 'n anti biotica kuur elke maand
    vreet je van binnen compleet leeg!
    ik was ook ooit 85-90 kilo maar ben al leeggevreten ondertussen...

    Leave a comment:


  • HJM
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Hahhhhhhhhhhhhhhh,

    Ik was altijd 80kg. tot ik van die fijne medicijnen kreeg. Het leuke is dat je hier gratis pillen krijgt waar je een plofkip van wordt, (was bijna 130kg pleuris) maar als je dan weer af wil vallen moet je maar zien bij Dr. Google. Medimaffia.
    Heb er dus al heel wat van af weten te krijgen. Lees dus de bijsluiters of je niet gratis vet wordt van die zooi.
    Statines, Seroquell en BuTrans zijn in elk geval vergif. Dat je het maar weet.

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post

    (Vertel mij hoe er tegen een dikke 40'er wordt aangeken met een kale kop/snor/sik/piercings en tattoos!
    En dan rook je ook nog een verderfelijke drug bij....
    je had me 'n jaar of 10 geleden moeten zien
    lange haren, hekel aan scheren, afgetrapte werkschoenen aan (liepen ozo lekker) leren jas, en dan met 'dikke mercedes' rondrijden waar de meeste zich bij afvroegen van waar betaald die het van!!!!!
    (hard werken en goed sparen dus)

    Leave a comment:


  • ceBep
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    That's a big motherfucker HJM...........

    Leave a comment:


  • HJM
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Hey vedergewichten....

    58 lentes
    104 kg
    194cm

    Leave a comment:


  • ceBep
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    En dan rook je ook nog een verderfelijke drug bij....

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    En angel; schoonheidsslaapje, goed eten en jezelf beetje verzorgen geeft een ander beeld van een stevige roker. Ik ben niet van de mannenliefde, maar jij schijnt dus goodlooking te zijn: Top!

    als ik goodlooking zou zijn was ik wel mannequin geworden

    als 'n man zich gewoon fatsoenlijk dagelijks verzorgd is er weinig aan de hand mijn mening.
    vaak is verkeerd/vet eten mede verantwoordelijk voor het uiterlijk aanzien van mensen.

    Leave a comment:


  • ceBep
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Okay, trauma van plaatjes kijken mw dus... niet best! Niet te veel aan denken dan.

    En angel; schoonheidsslaapje, goed eten en jezelf beetje verzorgen geeft een ander beeld van een stevige roker. Ik ben niet van de mannenliefde, maar jij schijnt dus goodlooking te zijn: Top!

    Ik ben geen stevige roker, alles heeft zijn tijd en plaats. Verzorging..... ik ben schoon, maar ongeschoren bij tijd en wijlen, soms voor meerdere weken, dus looking FUGLY ( fucking ugly voor de buitenwereld).
    Maar dat is een keuze tijdens de wintermaanden, maar wordt geaccepteerd ( ook door mijn vrouw).... als het zomer is ben ik gladder dan een aal

    Kaler dan een geplukte kip!

    Leave a comment:


  • angel777
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post

    iets waar je een chronische, stevige wietroker meteen aan herkend is zijn/haar huid...

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    da's ingegeven door een verschrikkelijke periode van langdurig vieze plaatjes kijken Vale : ooit een blok dermatologie 2x over moeten doen waar alles draait om patroonherkenning (ergo : uren achter het scherm verschrikkelijke afbeeldingen doorscrollen). Bah, ik droom er nog weleens over.

    Leave a comment:


  • ceBep
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post

    iets waar je een chronische, stevige wietroker meteen aan herkend is zijn/haar huid...

    Ik heb niet zo'n kijk op het uiterlijk van mannen qua wietroken, ik ben meer een vrouwenkijker

    Omdat het merendeel mannen zijn die dit forum bevolken, ga ik ff uit van een mans point of view.
    Dames die veel wiet roken kan ik op 1 vinger tellen.....
    Dus hoe ziet een mannelijke stevige wietroker er voor de buitenwereld er eigenlijk uit? Mooie toevoeging op het topic mw!

    Leave a comment:

Bezig...
X