Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leeftijd, lengte en gewicht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Buizerd
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    42, 92, 1.92

    Woog in top > 115. Oorzaak dagelijks meerdere glazen alcohol, veel eten, savonds chips en toastjes. Zonder beweging, kantoorbaan, slechte sex etc. ;p
    Nu 1 of 2 avonden p week een wijntje, veel vaker en betere sex, veel minder snacks toastjes. Mn kids door de kamer gooien terwijl de ander in mn nek hangt.. lol
    Na een gezellige periode kan ik zo weer tegen de 95 zitten.

    Verder ben ik niet dik, geen schriele worm geen papzak, wel een soort van een pens.
    Of ik good looking ben... tsja als mannen onder elkaar lekker boeie... maar dat zit wel goed, of snor.
    Soms geen snor..

    Overigens had ik eens een wulpse Jordaanse tot het bedrijven van de liefde weten te verleiden. Ze had alles lekker bijgewerkt, zag er erg goed uit verder, maar vond haar onderrug wel soort van harig.
    Nu ik terugdenk, het was geen moslima maar christelijk achtig iets.

    Blablabla heb overigens een prima tijd met deze dame gehad. De cijfers waren toen 28/82/1.92. Afgetrainde sjakie. ;p

    Leave a comment:


  • LR2
    replied

    Leave a comment:


  • Poffertjesporem
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Suc6 Ventje, dat klinkt niet echt gezond. Weet niet wat je mankeert, maar beterschap....

    Grtz.

    Leave a comment:


  • Ventje
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Leeftijd 47 hoopt 48 te worden
    Lengte 172
    Gewicht tot een aantal weken geleden +- 80 kilo maar zit nu op 56.7 en eet me eigen gek als het kan

    Ventje

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    lol, ik denk altijd : zou die weer in slaap zijn gevallen op de microscoop ? Daar hou je ook stevige kringen aan over namelijk

    Leave a comment:


  • JiMBR0wsKi
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Leeftijd 41
    Lengte 1.84
    Gewicht 83/84 kg

    Wat stevig blowen met je fysieke verschijning doet? Ik meen een stevige blower te kunnen herkennen aan blauwe wallen onder hun ogen met name in de ooghoeken wordt de huid dan donkerder. Bij mij is dat iig zo. Maar sommigen hebben dat van zichzelf een ander slaapt weer te weinig oid. En bij een maat van me die er ook wel 1 of 2 rookt zie ik het bijna nooit. Maar altijd als ik donkere kringen om de ogen zie denk ik: Zou ie blowen?

    Leave a comment:


  • EL Guerilliero
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    mager HA,

    A:35
    L:177
    G:55 tops

    wie doet beter (slechter zo u wil)
    ik mag zoveel eten als ik wil er komt sinds mijn 14de geen gram bij (voor de volledigheid, rook pas sinds mijn 15de)

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    da's wel magertjes LR2, bij die lengte kan je wel 20 kilo extra hebben zonder dat het opvalt. En dan zit je nog aan de onderkant van de curve

    hoe slaapt dat nou, zo'n luxaflex ?

    zonder dollen : rokers met dat soort maten/gewichten lopen flink kans op 'n klaplong (het waarom daarachter moet ik je schuldig blijven)

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Pas maar op dat je niet weg waait met die wind buiten.

    Leave a comment:


  • LR2
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Leeftijd: 22
    Lengte: 1.88
    Gewicht: 59-62 kilo. Afhankelijk van hoeveel ik gefrituurd heb de afgelopen week. Vaak val ik daar twee kilo van af, in een dag of drie.

    Leave a comment:


  • pastinaakpeter
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    33, 183 cm en 98 kg. Ik sta niet zozeer door de vreetkicks te zwaar, wel door de trappistjes.

    Leave a comment:


  • Poffertjesporem
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    32 jaar
    178 cm
    60 kg.

    Brrrr, wat is het koud zonder spek...

    Leave a comment:


  • mrbullet
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    38 jaar
    176 cm
    80 kilo

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Leeftijd : 47
    Gewicht : 84
    Lengte : 1.80

    Vreetkick hmm .. komt me vaag bekend voor.
    Toen ik 20 was gebruikte ik meer, maar toen sportte ik ook nog drie keer per week, dat scheelt een kilootje of 15
    Ik ben nu iets meer gesetteld.

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
    ligt vaak ook aan de eigen zorg van die persoon!
    Je kan je verzorgen wat je wilt (en da's goed, vooral doorgaan!), feit is dat roken op den duur de elasticiteit van je huid aantast. Wiet roken doet daar nog een schepje bovenop, wat je ofwel cosmetisch kan oplossen (smeren dus, maar dat lost het onderliggende probleem niet op), ofwel sterk kan verminderen door te stoppen met roken. Hoe snel een en ander echt zichtbaar is (voor het geoefende oog) hangt sterk af van het individu : sommige mensen paffen zich het leplazerus en blijven eruit zien alsof ze niet uit het ei zijn gekropen, anderen hebben van nature een ouwe kop. Ik hoor bij die laatste groep, en ben daar best content mee want zo kon ik bv al op m'n 15e in een kroeg werken zonder dat er vragen werden gesteld.

    Leave a comment:

Bezig...
X