Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier je beste stonede theorieën ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Last edited by jeroen; 17 June 2009, 20:26.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door jeroen View Post
        ik heb het over alle stoffen,
        gemanipuleerd of niet alles komt uit de natuur. dan heb je va die mensen die zeggen: "ja maar, de natuur kan die stoffen zelf niet produceren." dat doet de natuur misschien hier op de korst van de aarde niet maar op andere plekken waar andere omstandigheden zijn waarschijnlijk wel, daarom bestaat er geen verschil tussen een chemische of natuurlijke stof. alles is opgebouwd uit dezelfde deeltjes.

        Volgende theorie:
        Je kan niks doen.
        een beetje toelichting: je kan niks bewust doen, omdat alles slechts een opeenvolging is van natuurkundie processen, zelfs wat je denkt word bepaald door hoe elektronische impulsen door je hersens lopen.

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door jeroen View Post
            kwantummechanica...
            Mijn joint is op meerdere plekken tegelijk Neem maar een trek
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                De vrije wil is het vermogen van rationeel handelende personen om controle uit te oefenen over hun daden en beslissingen. Om antwoord te kunnen geven op de vraag of dit vermogen werkelijk bestaat, moet worden nagegaan wat het verband is tussen vrijheid en oorzakelijkheid en dient het al dan niet deterministische karakter van de natuurwetten te worden onderzocht. De diverse filosofische stromingen verschillen van mening over determinisme versus indeterminisme (zijn alle gebeurtenissen bepaald of niet?) en over incompatibilisme versus compatibilisme (sluit determinisme vrijheid uit of niet?). De "harde" deterministen bijvoorbeeld betogen dat het universum deterministisch is en dat vrije wil daarom niet kan bestaan.
                Als er totale vrijheid zou zijn zou het heelal instorten denk ik, tenslotte is tijd en zwaartekracht elementen waar je niet omheen kan. Totale vrijheid bestaat zelfs niet in dromen, tenminste niet voor mij.. ik kan van te voren niet bepalen wat ik ga dromen dat overkomt je...

                Als je onwetend bent kan je je wel vrij voelen maar of je het ook bent is een ander verhaal.

                Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken...
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                  [...]Totale vrijheid bestaat zelfs niet in dromen, tenminste niet voor mij.. ik kan van te voren niet bepalen wat ik ga dromen dat overkomt je[...]
                  http://www.wikihow.com/Lucid-Dream

                  Solitary trees, if they grow at all, grow strong.

                  -Winston Churchill-

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #41
                        http://www.youtube.com/watch?v=9G6uO7ZHtK8

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #44
                              wat als het leven op aarde van een meteoriet afkomstig is,dan klopt heel de tijdslijn van de ontwikkeling van de mens niet,en dan zouden we veel sneller ontwikkeld zijn dan we dachten.en dan zouden we ook veel sneller dan je denkt de ruimte in gaan.want hoe meer mensen hoe meer,speciale.mensen er geboren wordenbv mensen met wiskunde en natuurkunde kronkels die wel eens heel gekke dingen kunnen bedenken.en worden ze niet geboren dan worden ze wel gemaakt
                              http://www.youtube.com/watch?v=lGSUU3E9ZoM
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #45
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X