Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplantage verstopt in natuurgebied, verdachte aangehouden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplantage verstopt in natuurgebied, verdachte aangehouden

    Korting op 420shop
    In een natuurgebied bij Rilland is een wietplantage ontdekt. Afgelopen zondag werd bij het oprollen van de wietkwekerij in het natuurgebied een verdachte opgepakt

    De wietplantage zat diep in het natuurgebied 'Markiezaatsmeer' op de grens van Brabant en Zeeland verstopt, maar boswachter Erik de Jonge van het Brabants Landschap was de kwekerij al een tijdje geleden op het spoor gekomen. Samen met de politie werd besloten te wachten met het oprollen van de kwekerij, in de hoop de dader te betrappen.

    Vernietigd

    Dat lukte dus afgelopen zondag. De verdachte is aangehouden voor het vervaardigen van softdrugs. Een politiehelikopter assisteerde bij de aanhouding. Vandaag zijn de wietplanten uit het natuurgebied verwijderd en vernietigd.


    awiet.jpg
    bron :

    http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/1...te-aangehouden

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Snap ook niet dat ze het blijven proberen daar op die plek
      Ieder jaar word er wel iemand gepakt daar volgens mij lezen ze de krant nooit .
      vorig jaar ook al 2 gasten op heterdaad betrapt in het zelfde bos en ook behoorlijk met wat planten .

      dom dom dom

      Comment


        #4

        Zoveel stinkt toch ook velen malen sterker?

        Comment


          #5
          Waarom nog moeite doen en verstoppen? Tegenwoordig plant men ze wel voor het gemeentehuis.
          Als het een kleine ruderalis was had het gemeentebestuur wellicht nooit wat opgemerkt.

          Comment


            #6
            T is wat met die natuurgebieden..mr:
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Het is maar een plant

              Comment


                #8
                En met een helicopter zelfs. Gelukkig zijn die geharde criminelen gevat hoor

                Puik werk politie. En ga nu eens je echt werk doen.
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #9
                  Het leger inzetten??

                  De bossen rond woensdrecht zijn anders ook nie mals..
                  Als ze hersens zouden hebben waren ze geen ambtenaar geworden en lagen de prioriteiten wel wat anders in deze poppenkast.

                  Prutsers.
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    #10
                    Ik rook wat geks en toen ben ik er heen gaan lopen.


                    Doei

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
                      Het leger inzetten??

                      De bossen rond woensdrecht zijn anders ook nie mals..
                      Als ze hersens zouden hebben waren ze geen ambtenaar geworden en lagen de prioriteiten wel wat anders in deze poppenkast.

                      Prutsers.
                      Hou op breek me de bek nie open ik heb daar heel lang geleden nog wel is vastgestaan met een Peugeot 106 op een rupsspoor van een tank

                      Comment

                      Bezig...
                      X