Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speekseltest zet ADHD-patiėnten 12 uur aan de kant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Barre View Post
    ... geen drugs in het verkeer. maar ik wil echt niet in de problemen komen als ik niet onder invloed rij maar wel gisteren avond iets gebruikt heb
    Dat is natuurlijk een andere discussie. De speekseltest geeft aan dat je bepaalde stoffen in je lichaam hebt die duidelijk op gebruik. Nou ben ik niet bekend met de details van de speekseltest, maar je kunt sporen van cannabis gebruik vier weken lang terug vinden. Dus de test doet gewoon zijn werk... het constateert dat je, als je gisteravond wat hebt gebruikt, sporen in je speeksel hebt die op de "verboden" lijst staan. De discussie gaat over wat ze daar dan vervolgens mee doen. Wanneer ben je onder invloed? Met alcohol maken ze daar gebruik van een drempelwaarde, een waarde die aangeeft wanneer het teveel is. Als 1/3 van de mensen positief wordt getest, gaat het niet lang duren voordat ook hiervoor een drempelwaarde voor wordt opgesteld.

    Als er niet wordt gewerkt met drempelwaarden, krijg je een behoorlijke uitdaging. Wat dacht je van ?

    Comment


      #32
      ik ben maar nog het begin...

      Comment


        #33

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            God was never on your side..

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Ventje View Post
                Hoeveel knipoogende mannetjes moet ik er bij zetten om aan te geven day het om een geintje gaat en om aan te geven dat het toch te belagelijk voor woorden is , zo'n test


                Ik ga hier toch ook niet zitten zeiken dat ik hier in nederland ben om chemo te krijgen

                Ajo
                Ventje
                Sorry ventje, ik had je knipoogjes anders verstaan! Ik ken spijtig genoeg een aantal jongeren die dit ook echt zouden doen en daar baal ik van. Dat is mijn ogen hetzelfde als op een mindervaliden parkeerplaats je auto neerzetten.
                Excuses aanvaard?

                Comment

                Bezig...
                X