Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgiė: Anti-wietreclame langs de snelweg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgiė: Anti-wietreclame langs de snelweg

    Korting op 420shop
    Onlangs zat ik (100% nuchter) in de wagen op de snelweg. Elke paar kilometer kwam ik langs een bord dat me het bloed deed stollen. Zo kort door de bocht heb ik allang niet meer gezien:

    "Ik blow niet
    Ik coke niet"

    Terug te vinden op : http://217.21.184.146/5414/images/st..._coke_niet.jpg onder leiding van verkeersveiligheid en de speekseltest. Mijn god, deze propaganda gaat sporen nalaten in de onwetenden hun geest. Beweer anders meteen dat wiet een harddrug is.

    Reacties?
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    #2
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              If I had a world of my own, everything would be nonsense.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Nou, nou, nou, zo erg is het toch niet? De zin eronder geeft toch aan waar het om gaat, namelijk "rij clean" en dan dat de speekseltest daar voor bedoelt is, namelijk het detecteren van drugsgebruik (meer specifiek op de poster het coke en wiet gebruik) in het verkeer. Niet stigmatiserend, gewoon de 2 primaire targets waar de test op bedoeld is.

                      Het gaat er niet om of de ene een harddrug is en de ander een softdrug, het gaat er om dat beide, net als alcohol, niet in het verkeer thuis horen.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door CatsEye View Post
                              Nou, nou, nou, zo erg is het toch niet? De zin eronder geeft toch aan waar het om gaat, namelijk "rij clean" en dan dat de speekseltest daar voor bedoelt is, namelijk het detecteren van drugsgebruik (meer specifiek op de poster het coke en wiet gebruik) in het verkeer. Niet stigmatiserend, gewoon de 2 primaire targets waar de test op bedoeld is.

                              Het gaat er niet om of de ene een harddrug is en de ander een softdrug, het gaat er om dat beide, net als alcohol, niet in het verkeer thuis horen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X