Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 criminelen in dezelfde straat:p

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • fender
    replied
    Re: 2 criminelen in dezelfde straat:p

    Wat zullen de slachtoffers toch blij zijn dat er eindelijk rechtvaardigheid is.
    Maar wie zijn de slachtoffers nauw eigenlijk? De zielige buren die last hadden van de stank, of lawaai?
    Ik heb een buurman met duiven die hij vrijwel never schoonmaakt, en mijn andere buur heeft een paar lelijke kleine irritante keffers die mij tot 3 uur 's nachts wakker houden.
    Kunnen die ook niet ontruimt worden?

    Iedereen veroorzaakt wel eens met opzet of per ongeluk overlast, maar om die reden kan je toch niet voor alles wat overlast veroorzaakt een hunt-down houden.
    Ze moeten in den haag eens goed kijken wat nu eigenlijk prioriteiten zijn. Ik kan namelijk nuttigere dingen bedenken om achteraan te gaan.

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: 2 criminelen in dezelfde straat:p

    wow wat een vangst zeg ! Zullen ze vast een promotie of bonus voor krijgen (opperkontenkruiper ? ridder in de orde van het hijgend hert ? de vergulde Stelt ? het antiwietblad-met-eikeloof ? )

    schrikbarend voorbeeld van de tolerantie bij minimale kweek > leest en huivert zou ik zeggen

    btw : ik functioneer het beste als ik dagelijks een tweetal politici voor medische experimenten misbruik. svp het namenlijstje voor volgende week even doorgeven...

    Leave a comment:


  • THC Dude
    replied
    Re: 2 criminelen in dezelfde straat:p

    Ja idd, 2 hele planten en 5 takken, dat is een hele wereld vangst.

    Sluit Herr Opstelten die "grote criminelen" nu ook op voor 7.5 jaar??? Want misschien is het wel brandgevaarlijk geweest....

    Maar wel zelf gratis

    Leave a comment:


  • Xtreme
    replied
    Re: 2 criminelen in dezelfde straat:p

    Wereldschokkend nieuws: Opstelten kan tevreden zijn.

    Leave a comment:


  • Prutser
    heeft een topic gestart 2 criminelen in dezelfde straat:p

    2 criminelen in dezelfde straat:p

    Hennep in woningen aangetroffen

    De politie bezocht kort na 11.30 uur de woningen na een melding en trof daar de planten en takken aan. De bewoners van de woning met de twee planten en de vijf takken, een 21-jarige vrouw en 23-jarige man zijn aangehouden en voor onderzoek en verhoor overgebracht naar het politiebureau.
    De bewoner van de andere woning wordt nog deze week verhoord.
    De hennepplanten zijn in beslag genomen en vernietigd.

    http://www.politie.nl/noord_en_oost_...ngetroffen.asp
Bezig...
X