Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgiė: legaal lurken bij de cannabisclub

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgiė: legaal lurken bij de cannabisclub

    Korting op 420shop
    Let the good times roll!Trekt Uw Plant kort samengevat:


    Bron
    God was never on your side..

    #2
    Geen planten meer door tekort aan kwekers

    Van de website van Cannabis Social Club:
    Opmerking: vanaf 7 juni 2011 zijn wij genoodzaakt een voorlopige plantenstop in te voeren. Door een gebrek aan kwekers/kweekplaatsen zijn wij op dit moment niet in staat om nieuwe leden te garanderen dat zij dit jaar nog een plantje kunnen ontvangen.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
                Is dat serieus de cover van een groot Belgisch tijdschrift? Het ziet er echt serieus heel lelijk en rommelig uit, wat een ontwerper die dat heeft gemaakt zeg...

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
                  Humo is een groot tijdschrift ja, zowat voor de 'middenklasse', als ik dat zo mag noemen.

                  Over Trekt uw Plant:
                  Ja dat is zo 'duur' omdat ze het in een loods doen, niet buiten. Ze moeten vrij veel betalen ook; electriciteit, personeel, gebouw, advocaat, website bouwers, etc.
                  Loods? Ze zitten in een gekraakt oud klooster, kost dus geen bal aan huur...en wat kost dat siteje van hun,dat zijn de kosten niet ze.

                  Comment


                    #10
                    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                    Comment


                      #11
                      Last edited by ceBep; 18 June 2011, 19:33. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
                        Is dat serieus de cover van een groot Belgisch tijdschrift? Het ziet er echt serieus heel lelijk en rommelig uit, wat een ontwerper die dat heeft gemaakt zeg...
                        Wat is er tegenwoordig nog netjes ontworpen? Loop je hier langs straat zie je niet anders dan rommel. Teleurstellend. Zeker als ik dan in Nederland kom merk ik op dat de affiches en dergelijke die langs straat lopen echt wel met stijl zijn gemaakt. Tegenwoordig kiest iedereen voor de lokale, goedkope drukker en dan lijkt het nergens naar.

                        Trek 't uw plant vind ik persoonlijk wel een prachtig initiatief, maar het is gewoon geen oplossing. Tenslotte plaats ik mijn plantje omdat ik het dan zelf kan verzorgen en er tijd in steken. Als het daar staat in een loods is het gewoon nummer zoveel in de plantage en krijgt het geen speciale aandacht.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door WinterWolf View Post
                            Trek 't uw plant vind ik persoonlijk wel een prachtig initiatief, maar het is gewoon geen oplossing. Tenslotte plaats ik mijn plantje omdat ik het dan zelf kan verzorgen en er tijd in steken. Als het daar staat in een loods is het gewoon nummer zoveel in de plantage en krijgt het geen speciale aandacht.
                            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X