Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe help ik mijn kind nee zeggen tegen roken, drinken en blowen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • karreweed
    replied
    Re: Hoe help ik mijn kind nee zeggen tegen roken, drinken en blowen?

    Ik denk dat je gewoon heel eerlijk tov kinderen moet zijn.
    Je kan je er goed op voorbereiden maar veel hangt ook van kind tot kind af hoe je het aanpakt.
    Maar dat van het goede voorbeeld klopt zeker

    Pz

    Leave a comment:


  • Xtreme
    replied
    Re: Hoe help ik mijn kind nee zeggen tegen roken, drinken en blowen?

    Als je je kinderen van iets wil weerhouden dan dien je zelf het goede voorbeeld te geven. Probeer een kind maar eens uit te leggen dat alcohol drinken beneden de 16 jaar ongezond is en na het bereiken van de 16 jarige leeftijd ineens niet meer. Het zelfde geldt voor roken: je kinderen proberen te overtuigen dat roken een uiterst ongezonde gewoonte is, is geloofwaardiger als je zelf niet rookt. Over cannabisgebruik zijn we altijd openhartig geweest. Blowen combineren met studeren of werken achten wij ongewenst. Maar 's-avonds na tienen een jointje moet in onze ogen kunnen. Maar een ieder zal dit wel op zijn manier benaderen.

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: Hoe help ik mijn kind nee zeggen tegen roken, drinken en blowen?

    "neenee zoon, over je longen! kijk zo....pufff" whoehahahaha

    Leave a comment:


  • Hoe help ik mijn kind nee zeggen tegen roken, drinken en blowen?

    Het Trimbos-instituut en STIVORO zijn een campagne gestart om ouders te stimuleren hun kinderen weerbaar te maken tegen de verleidingen van drugs, drank en roken; Hoe help ik mijn kind nee zeggen tegen roken, drinken en blowen? Stel duidelijke regelsVerschil in belevingwww.hoepakjijdataan.nl biedt concrete tips en informatie over roken, drinken, blowen en opvoeding. Ook kunnen ouders ervaringsverhalen van andere ouders lezen en een filmpje bekijken waarin een gesprek is te zien tussen ouder en kind over het weerstaan van verleidingen.


    Bronn
Bezig...
X