Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Militairen vinden wietveld in mas

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Militairen vinden wietveld in mas

Korting op 420shop
    MIDDELBEERS - Militairen hebben dinsdag bij een oefening wietplantjes gevonden die verstopt stond in een perceel mas. Verkenners van Legerplaats Oirschot troffen middenin een masveld van landgoed Baets opeens een gerooid stuk aan waar zo'n tachtig jonge wietplantjes op stonden.

De aanvoerder verliet het veld om de politie te waarschuwen maar toen hij opnieuw de mas inliep vond hij een tweede veldje.

Als militairen bij een oefening door het land van een boer willen, vragen ze daar toestemming voor. Die was deze keer ook gegeven.

In totaal bleken er zo'n 180 plantjes in de mas te staan. Politie en militairen hebben ze verzameld ern vernietigd. De politie heeft de boer verhoord, maar deze kon snel weer door met zijn werk.

Last edited by misto; 22 June 2011, 15:02.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Re: Militairen vinden wietveld in mas

zozo, een nieuwe taak voor defensie is geboren > tijgerend door neerlands velden op zoek naar guerilla-aanplant. Toch fijn dat de tanks de deur uit gaan want anders hadden ze die vast ingezet voor deze "nobele" daad. Omwille van de camouflage vind ik dan wel dat ze als wietplant verkleed die plantjes moeten gaan besluipen...

Bij deze ga ik op zoek naar een .50 paintball-sluipschuttersgeweer > onze plantjes hebben rugdekking nodig
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

alweer schade voor de boer
      denk daar eens aan.............
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

zo zo en dan denk je als soldaat ff te gaan oefenen lol

Comment

We blijken nog steeds een volk van verraders en volksverlakkers.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

het kan veel gekker,ik vond laatst militairen in me wietveld die mais aan het planten waaren,ik zei gelijk;opzouten met die zooi! ze gingen natuurlijk gelijk wegnadat ik gedreigt had met me potje slakkengif.

Comment

lol wehahahahahahha

Comment

Als militairen bij een oefening door het land van een boer willen, vragen ze daar toestemming voor. Die was deze keer ook gegeven.
                De politie heeft de boer verhoord, maar deze kon snel weer door met zijn werk.

Alsof die boer ze gepoot heeft en dan soldaatjes erdoor laat kruipen..ja hoor, we zijn allemaal dom.
                Verslaggever is ook gendoctrineerd, verslaggeving van lik me vestje style.
                Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
                W.L.S. Churchill

Comment

die boer geeft altijd toestemming > ruime gebruik/schadevergoeding door defensie (al moeten ze er wel een tijdje op wachten)

lol hoor, rij je met je tankje door 'n dorp en komen mensen je ontbijt aanbieden in ruil voor effe over hun velden rossen.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post

De politie heeft de boer verhoord, maar deze kon snel weer door met zijn werk.

Alsof die boer ze gepoot heeft en dan soldaatjes erdoor laat kruipen..ja hoor, we zijn allemaal dom.
                    Verslaggever is ook gendoctrineerd, verslaggeving van lik me vestje style.
                    Als ie geen toestemming heeft en het wordt wel gevonden wordt ook meteen duidelijk wie de eigenaar van de plantjes is h. Ik denk dat ik het ook zou toelaten moesten het de mijne zijn (niet datk zeg dat het de boer z'n plantjes zijn maargoed).

Comment

Dus als ie geen toestemming geeft, hebben ze het recht om alsnog in zijn akker te gaan spelen?

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
                      W.L.S. Churchill

Comment

alsof jij niet liever sorry zegt dan alsjeblieft ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                          Dus als ie geen toestemming geeft, hebben ze het recht om alsnog in zijn akker te gaan spelen?
                          Dat zeg ik ook weer niet, maar 't maakt het iets duidelijker vind ik, aangezien..als er een kind komt vragen mag ik spelen zeg je al gauw nee, maar als ze het voor het leger komen vragen.. kweet niet zeker datk wel nee zou zeggen

Comment

Ik weet de vergoeding voor het vernielen van je akker niet, maar als die hoger is dan de verwachte opbrengst, mochten ze alles omploegen bij mij.
                            Zelfs als er een paar andere plantjes tussen stonden

Oh ja, ik wil nog wel ff zeggen dat de manier waarop de verslaggeving over cannabis verloopt mij erg pissig maakt.
                            Dit terwijl er gediscussieerd moet worden over een pedo-club en hoe die uit de gevangenis kan blijven door juridische trucjes , walgelijk!!
                            Prioriteiten stellen kan onze regering blijkbaar niet....

Last edited by ceBep; 24 June 2011, 20:53.

sigpic

FAQ links over kweken

W.L.S. Churchill

Comment

O, die prioriteit hebben ze wel gesteld hoor.

Maar de meeste wietgebruikers hebben het stemmen nog niet uitgevonden.
                              Als ze genoeg stemmen konden verdienen aan wiet gebruikers, was het zo maar klaar.

Hoe hoog schat je de moraliteid van de gemiddelde politicus?
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X