Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Militairen vinden wietveld in maïs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Militairen vinden wietveld in maïs

    Korting op 420shop



    Last edited by misto; 22 June 2011, 16:02.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    #2
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6

            Comment


              #7

              Comment


                #8

                Als militairen bij een oefening door het land van een boer willen, vragen ze daar toestemming voor. Die was deze keer ook gegeven.
                De politie heeft de boer verhoord, maar deze kon snel weer door met zijn werk.



                Comment


                  #9
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post

                    Als militairen bij een oefening door het land van een boer willen, vragen ze daar toestemming voor. Die was deze keer ook gegeven.
                    De politie heeft de boer verhoord, maar deze kon snel weer door met zijn werk.


                    Comment


                      #11
                      Dus als ie geen toestemming geeft, hebben ze het recht om alsnog in zijn akker te gaan spelen?

                      Comment


                        #12
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                          Dus als ie geen toestemming geeft, hebben ze het recht om alsnog in zijn akker te gaan spelen?
                          Dat zeg ik ook weer niet, maar 't maakt het iets duidelijker vind ik, aangezien..als er een kind komt vragen mag ik spelen zeg je al gauw nee, maar als ze het voor het leger komen vragen.. kweet niet zeker datk wel nee zou zeggen

                          Comment


                            #14
                            Ik weet de vergoeding voor het vernielen van je akker niet, maar als die hoger is dan de verwachte opbrengst, mochten ze alles omploegen bij mij.
                            Zelfs als er een paar andere plantjes tussen stonden

                            Oh ja, ik wil nog wel ff zeggen dat de manier waarop de verslaggeving over cannabis verloopt mij erg pissig maakt.
                            Dit terwijl er gediscussieerd moet worden over een pedo-club en hoe die uit de gevangenis kan blijven door juridische trucjes , walgelijk!!
                            Prioriteiten stellen kan onze regering blijkbaar niet....

                            Last edited by ceBep; 24 June 2011, 21:53.

                            Comment


                              #15
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X