Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitbreiding wietproef op losse schroeven: ’Serieuze bedenkingen’

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitbreiding wietproef op losse schroeven: ’Serieuze bedenkingen’

    Korting op 420shop
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2083...ze-bedenkingen
    Last edited by Silas; 29 February 2024, 10:11.
    Baas in eigen brein.

    #2
    2 toppics met dezelfde boodschap denk ik

    Comment


      #3
      Opgelost

      Ja dat gaat ook niet werken als je alleen een deel van de stad wilt reguleren
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Hoe maroc hasj niet kegaal? Dat is toch niet zo zwaar vgl met bubble hasj?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        De staat wil niet smokkelen.

      • Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Ik zag die video van meneer carnaval haar ook. Die prijzen waren absurd laag en het percentage was gewoon goed.

      #4
      Goed nieuws !

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Eens. Het allerbelangrijkste is dat mensen zelf hun eigen wietje mogen kweken, dat is eigenlijk alles wat ik wil. Rest is bijzaak

      • SteamBoat
        SteamBoat commented
        Editing a comment
        Iedereen zijn eigen plantjes gaan kweken gaat niet gebeuren dat is naar mijn mening ook helemaal niet het doel van deze proef. Het enigste wat ze willen is de opbrengsten van de wiet teelt want er zit geld en daar houden ze wel van. Legale wiet is niks niet anders als illigale wiet alleen verdient de overheid eraan inplaatst van de ongehoorzame burger. Voordeel voor de legale kweker is dat ze niet gepakt worden voordeel voor de illigale kweker is dat ze gratis stroom hebben. Dit is de strijd die op dit moment speelt en we gaan vanzelf zien wie dit gaan winnen.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Gaat ook niet gebeuren,deze overheids onzin is in werking getreden,zodat ze de opvangen kunnen bekostigen,waar moeten anders die

        Kabinet wilders is zowiezo anti cannabis en wilt het helemaal weg hebben inclusief de shops en de staatswiet,goed dit gaat niet snel gebeuren,al juich Ik het toe want wat ze nu doen is onmenselijk en weer alle waanzin op den top dat alleen in Nederland kan.

        Oja de deelnemende shops van het project zijn verlost van de 500gram regel die mogen een weekopslag nu hebben in hun shop.

        Dit zal even spannend zijn onder de niewschierige,maar mensen willen dit niet daar gaan ze nog wel zelf achterkomen,dan houd je 1 optie over legaliseren en kleinschalige kweken toelaten.

        Dat zal immers niet gebeuren,afhangkelijk van de tijd en wie aan de top is in de politiek met kabinet wilders zal dit een Falen beleid worden en het einde.

        Maar ik zie liever alles verboden worden,dan de onzin hoe het nu gaat en hoe mensen behandeld worden en aangepakt worden voor een paar plantjes knettergek zijn ze.

        En ali de steker dat is heel normaal,of hans die zich aan minderjarigen vergrijpt ook.

        Maar hij een mooi plantje uit de natuur dat is een doodzonde,zijn we achterlijk Nederland?

      #5
      Als ik maar een paar planten voor eigen gebruik mag hebben dan is het goed. De rest boeit me eigenlijk niet.
      Baas in eigen brein.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dat zie ik niet snel gebeuren, ze lijken juist het thuiskweken te willen tegengaan.

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Kun je vergeten,helaas zoals hork al aangaf juist die kleine thuiskweker willen ze tegen gaan
    Bezig...
    X