Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrouwen starten met hennepplantage

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vrouwen starten met hennepplantage

    Korting op 420shop
    de naam slaat meestal op rassen die niet geschikt zijn voor de productie van drugs, nvdr) staat nog in de kinderschoenen.

    Usb, brood, chocoladeHet zijn geen drugs

    Zondag was er nog opschudding in Muizen (Mechelen). Een wakkere burger had de politie ingelicht dat er een cannabisplantage op een veld naast de straat stond, alleen bleek het ook om legale hennep te gaan. In een oude paardenaanhangwagen troffen de agenten bovendien afval van de planten aan. Dat werd opgegeten door een dertigtal kippen.

    Ook in Nieuwerkerken wordt er vreemd opgekeken naar de plantage. Op het eerste zicht lijken de planten dan ook op hun broertjes, die gebruikt worden om cannabis mee te maken.

    'Om drugs te produceren heb je een vrouwelijke plant nodig. Wij gebruiken uitsluitend de mannelijke versie, die niets met drugs te maken heeft', weet Ingrid Maris.'

    'De buurt maakt zich meer zorgen dan ik. De plantages zijn volledig legaal en zullen niet worden opgedoekt. We hebben twee verwerkingsinstallaties geplaatst en die zijn volledig klaar om onze grondstoffen aan te kunnen leveren aan productiebedrijven.'

    http://www.nieuwsblad.be/article/det...a-451603d75e80

    #2
    Re: Vrouwen starten met hennepplantage

    dat wil ik ook. Subsidie aanvragen, een fiks stuk land met grote schuur, en dan als tegenwicht alleen maar vrouwtjes kweken. Daar komt namelijk wel zaad aan (deze dames hebben het over zaad en kweken uitsluitend kereltjes..jaja)
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Vrouwen starten met hennepplantage

      Vrouwelijke zaden worden gefeminiseerd of female genoemd. Zullen we de mannetjes dan maar gemasculainiseerd of male gaan noemen?

      Comment


        #4
        Re: Vrouwen starten met hennepplantage

        Wij gebruiken uitsluitend de mannelijke versie, die niets met drugs te maken heeft', weet Ingrid Maris.'
        Beetje vreemde uitspraak voor iemand die er verstand van heeft. Ik weet zeker dat er ook vrouwen tussen staan. Je mist nogal een scala aan mogelijkheden zonder ook zaad te verwerken tot producten.
        Het is gewoon een heel andere plant, weinig THC productie.

        Comment


          #5
          Re: Vrouwen starten met hennepplantage

          Met uitsluitend mannetjes krijg je echt geen zaden. En hennepolie maken zonder hennepzaad lijkt me niet eenvoudig. Of de dames snappen er niks van of de journalist citeert onjuist.

          Comment


            #6
            Re: Vrouwen starten met hennepplantage

            beide denk ik Xtreme, de dames lekker op de geitewollensokken (herstel hennepwollensokken) toer en de journalist met de overontwikkelde duim.

            Hier in Twente ook wat industriele hennepvelden, groningen hoorde ik ook verhalen over. En natuurlijk de proefvelden van wageningen... (of de stiekeme hoek in de kassen van de UvA-faculteit biologie).
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Vrouwen starten met hennepplantage

              Hierin Groningen heb je al vele jaren grote hennepvelden, zie de site van http://hempflax.com/

              Comment

              Bezig...
              X