Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

    Korting op 420shop

    De keurige slaapkamer was ingericht als wietplantage. Nina en Martijn Eichholtz moesten 'wel 6 kuub rotzooi verwijderen' om de kamer weer toonbaar te krijgen.

    De huurder loopt nog vrij rond, omdat de politie niet kan aantonen dat er sprake was van hennepteelt.

    Nina Eichholtz had een slecht voorgevoel, toen zij in december het contract met de laatste huurder van hun appartement in Breda tekende, vertelt ze aaan het AD.

    'Asociaal'
    'Hij zag er een beetje asociaal uit', weet haar man Martijn (30). 'We hebben het toch doorgezet, want de makelaar had ons verteld dat hij een goede huurder zou zijn, hij had ook zijn loonstrookje opgestuurd. Die makelaar is een professional, dachten wij, die weet wat hij doet.'

    Poolshoogte
    Wietplantage
    Toen de makelaar begin juni opnieuw langsging, met een slotenmaker, deed de huurder eindelijk open. 'Hij bekende dat hij een wietplantage in ons huis had gemaakt. De makelaar heeft meteen de politie gebeld, maar die kon niks doen omdat de plantjes al weg waren. De huurder kon gewoon gaan.'
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

    je gaat bijna denken : "stom dat ze iemand anders erin hebben gezet, ze hadden beter zelf daar kunnen gaan kweken"... maar dat mag natuurlijk niet
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

      "De huurder kon gewoon gaan" ???

      Je mag dus straffeloos een gehuurd huis slopen en je huur niet betalen - zolang je maar geen wiet verbouwd?

      Comment


        #4
        Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

        zolang je maar geen adres heb en werkgever kun je hier een hoop maken,heb je dit wel dan komt de deurwaarder,en krijg je loonbeslag.deze mensen hebben nog geluk dat gewone agenten de boel kwamen bekijken.het hennep team komt samen met eneco,en die neemt de meter mee,en in geval van fraude betaald de eigenaar van de woning dit,willen ze niet betalen dan word ook op hun andere adres de levering van stroom gestopt.

        Comment


          #5
          Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

          Toen de makelaar begin juni opnieuw langsging, met een slotenmaker, deed de huurder eindelijk open. 'Hij bekende dat hij een wietplantage in ons huis had gemaakt.
          Dat lijkt me vrij duidelijk dan, als de huurder dit tegenover twee personen verklaart.
          En ik mag me toch sterk vergissen als ze de kosten om alles in originele staat te herstellen niet op de huurder kunnen verhalen.
          Vaag..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

            kosten verhalen op een huurder word moeilijk als deze geen vaste woon of verblijfplaats heeft,heeft ie ook nog geen werk,dan ben je de sigaar.incassobureau begint er dan geeneens aan.

            Comment


              #7
              Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

              in zo'n geval vind ik dat ze best gebruik mogen maken van een eventueel aanwezig donorcodicil hoor
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                Vind ik ook mw, een paar inwendige onderdelen kunnen de schade wel dekken.... een kale kip kun je wel "plukken", van binnen dan

                Te zot voor woorden, de gerechtigheid is ver te zoeken. Als de planten al weg waren, waar is de oogst of de opbrengst ervan dan?

                Comment


                  #9
                  Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                  Ja het zal je huis maar wezen.
                  Vind ik persoonlijk niet kunnen.
                  Er bestaat volgens mijn nog iets als respect.
                  Maar dag van vandaag lijk da velen niet gegeven.
                  Zag er wel een mooi kamerke uit om te kweken.
                  Ik persoonlijk hou het bij men tentje

                  Comment


                    #10
                    Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                    Heel herkenbaar, zit nu in hetzelfde schuitje.
                    Ga er van de week heen en heb al foto's gezien, vreselijk!
                    Ik ga hem dus wel kaal plukken. legaal of illigaal ben nu op het punt dat dat me niet meer interesseerd.
                    Hoe is het bij jullie afgelopen verder?

                    Comment


                      #11
                      Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                      Het was een krantenartikel, wij weten dus niet hoe het is afgelopen, maar meestal weet je het wel...de dader is de slachtoffer en de betroffen kan fluiten naar zijn eurietjes .
                      Vorig jaar heb ik met eigen ogen een woning gezien en dat was pas echt erg, zie foto's:




                      Comment


                        #12
                        Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                        Ja, zo kom je aan je goede naam.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                          Hey canna terra voeding
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            #14
                            Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                            wel goed bezig met ze canna

                            Comment


                              #15
                              Re: Huurder verandert woning straffeloos in wietplantage

                              Zulke lui hebben echt een verrotte mentaliteit.

                              Ze verdienen genoeg om de huur te betalen en de boel netjes achter te laten.
                              Maar zo laat je goed zien wie en wat je bent.

                              Echt uitschot !!
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X