Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpas pas in mei in Brabant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wietpas pas in mei in Brabant

    hier op de maaspoort rijden al 4 wiet taxis rond hoeveel meer zouden er bij komen

    Comment


      #17
      Re: Wietpas pas in mei in Brabant

      Dit weekend naar Goes geweest, daar zeiden ze ons dat het verlengd was tot in mei en dat de Nederlandse staat die 'pasjes' niet bol kan werken..
      Vindt ik geen slecht nieuws!

      Comment


        #18
        Last edited by Apelthorn420; 26 December 2011, 19:21.

        Comment


          #19
          Re: Wietpas pas in mei in Brabant

          Een goede en duidelijke boodschap van het volk uit zou misschien helpen.
          Inderdaad, maar dan zouden een heleboel blowers iets "moeten doen" en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

          Comment


            #20
            Re: Wietpas pas in mei in Brabant

            Dat de blowers op moeten gaan staan is duidelijk, maar er zijn genoeg blowers die er niet voor uit durven komen vanwege bepaalde redenen.
            bijvoorbeeld mensen met bepaalde beroepen. En omdat het toch nog een beetje een taboe is durven een aantal blowers niet.

            Comment


              #21
              Re: Wietpas pas in mei in Brabant

              Wie is er bereid op te staan? Ooit heb ik getracht via dit forum een petitie richting 2e Kamer op te stellen. Van de destijds 12000 leden waren er dacht ik 3 bereid de petitie te ondertekenen. Er zijn naar schatting zo'n 750.000 cannabisgebruikers in Nederland. Daarvan is wellicht 99 % angsthaas: ze durven gewoon niet uit te dragen dat ze een relatief onschuldig genotmiddel gebruiken dat nauwelijks maatschappelijke schade aanricht. Een bierdrinker schept op dat hij 20 pils naar binnen heeft gegoten. Een cannabis gebruiker zwijgt over zijn "misdaad".
              Last edited by Xtreme; 29 December 2011, 13:00.

              Comment


                #22
                Re: Wietpas pas in mei in Brabant

                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                Een bierdrinker schept op dat hij 20 pils naar binnen heeft gegoten. Een cannabis gebruikers zwijgt over zijn "misdaad".
                Inderdaad Xtreme daar heb je een volle 100% gelijk in. Hoeveel politie word er ingezet voor alle zatlelle en kotskoppe bij de kroegen?
                Hoeveel politie moet er worden ingezet als iemand gesmoked heeft ?

                Mijn eigen ervaringen van opstap gaan : elk weekend staat er politie, er word gevochten , worden paar mensen mee genomen, boetes en straffen worden uitgedeelt de volgende dag als ze uit hun celletje komen. En ze staan weer op vrije voeten.

                Mijn eigen ervaringen van in een coffeeshop zitten : geen politie, iedereen rellax en iedereen gaat naar huis en slaapt zijn nacht goed uit.

                Een Petitie wil ik graag tekenen maar mischien is het slim om het een keer opnieuw op het forum te posten?
                Wellicht zijn er mensen die nu wel durven op te staan.


                Get up, stand up: stand up for your rights!
                Get up, stand up: don't give up the fight!


                Groetjes LazyAssGrower

                Comment


                  #23
                  Re: Wietpas pas in mei in Brabant

                  Nice talking

                  Comment


                    #24
                    Re: Wietpas pas in mei in Brabant

                    Ik ben absoluut bereid om op te staan als blower, niet als kweker. (Wat ik ook niet ben, tot mijn huidige voorraad opraakt.)

                    Volgens mij is het probleem, dat de criminalisering van wiet in te kleine stapjes gaat. Als in 1 keer alle shops werden gesloten, dan zou er wel animo zijn voor wat actie - maar zolang het alleen maar wat lastiger wordt om te kopen, en steeds weer een klein beetje extra lastig, doen we niks. Net als met het klimaat.

                    Een troost: Het is, in geen enkel land ter wereld in de hele historie, nooit gelukt om een drug uit te bannen. Ons rokertje blijft wel, daar maak ik me geen zorgen over.

                    Nog iets over alcohol versus wiet: Alcohol wordt opgedrongen. "Doe niet zo flauw man, wees eens gezellig, pak er nog eentje. Je laat ons toch niet alleen drinken!?" Met wiet heb ik dat nooit meegemaakt. Neemt iemand de joint niet aan: Prima, dan gaat 'ie naar de volgende.

                    Comment


                      #25
                      Re: Wietpas pas in mei in Brabant

                      sex drugs en rock n roll
                      blijft altijd bestaan het genot van t leven

                      Comment

                      Bezig...
                      X