Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

    Korting op 420shop
    Coffeeshops sluiten helpt eigenlijk nergens tegen en het is niet vaak zo in de politiek maar de feiten staven het: Nederland heeft een laag cannabis gebruik vergeleken met andere Westerse landen, slechts 6,1% van de Nederlanders gebruikt met enige regelmaat cannabis. In de VS is dat 12,6% en in bijvoorbeeld het Verenigd Koninkrijk is dat 10,8%. Randy Martens
    Raadslid PvdA Groningen

    http://groningen.dichtbij.nl/gforum/...elf-weten-pvda

    #2
    Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

    ow iemand met realiteitszin?

    Comment


      #3
      Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

      Alle geluk dat er nog mensen met gezond verstand bestaan
      Last edited by ceBep; 20 January 2012, 17:53. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

      Comment


        #4
        Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

        en dan geldt voor die 10% en zeker die 12% sowieso aanzienlijk meer lui. Gewoon belasting heffen, kutjes, zij blij wij blij, prijzen hoeven er niet eens van omhoog te gaan.
        Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

        Comment


          #5
          Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

          interessant stukje tekst maar waar zal het naar leiden...

          ik citeer:. Van alcohol vinden alle politieke partijen dat we de keuze tot gebruik aan mensen zelf over kunnen laten. De PvdA vindt dit ook voor wietgebruik. Het gros van de mensen gebruikt het verantwoordelijk en wij vinden dat zij de vrijheid hebben dat te doen als ze dat willen.

          dat doen blowers al gans hun leven, denk dat iedereen oud en wijs genoeg is om te beslissen of hij wel of niet een jointje rookt, alcohol is zoveel erger en het is dan nog legaal
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #6
            Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

            PVDA...
            Nuff said...
            Landverraders!

            Comment


              #7
              Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

              I'm with flierefluiter.....

              Qua schadelijkheid voor de gezondheid zijn alcohol en cannabisgebruik vergelijkbaar volgens wetenschappers.
              Diploma bij een pakje boter?, uit ervaring weet ik dat alcohol eerder hard drugs is, dan soft drugs!

              p.s.: Links lullen rechts vullen

              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

                denk dat het dan vooral over de lichamelijke gevolgen gaat

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

                  Ik voel me na een avond drinken toch beroerder dan na een avond flink blowen, en ik luister naar mijn lichaam.....

                  Grtz.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

                    Ik voel me na dagje Amsterdam ook echt beroerder dan dagje veluwe..
                    Laat staan na doorzakken!

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

                      opswuituh, lal dadsj blootvolk...beesje ssjjtikjes -hips- in ze fik sjteken forme neusnogwel -hips- ja noggeentje voor ze rood..gjevaarslijksje drugsjen sjein hetzz... -hips-
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet gebruiken? Zelf weten | PvdA

                        Dat heb ik Donner vrijwel letterlijk horen lallen, een paar jaar geleden in carnavalstijd.

                        Comment

                        Bezig...
                        X