Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Engels stel belt politie na diefstal eigen wietplantage

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Engels stel belt politie na diefstal eigen wietplantage

    Korting op 420shop
    Een Engels koppel met een wietplantage ter waarde van zo'n 12.000 euro aan huis, besloot om de politie te bellen toen hun planten gestolen bleken te zijn. Gearriveerd bij het huis wilden agenten de man arresteren voor drugsbezit; reden voor zijn partner om een pistool te voorschijn te halen.
    Colin Roberts en Mandy Coghlan kregen gisteren twaalf maanden gevangenisstraf en twee jaar voorwaardelijk opgelegd door de rechtbank. De politie was na de melding naar het huis gegaan waar een doordringende cannabis-lucht werd waargenomen. De twee meldden dat er voor zo'n 12.000 euro aan spullen was gestolen. Na eventjes doorvragen, bekenden ze dat het om wietplanten ging.

    Roberts zou de drugs gebruiken om medicinale redenen: hij heeft de ziekte van Crohn. Op het moment dat hij werd gearresteerd, zou Coghlan zo in paniek zijn geraakt dat ze met een luchtpistool begon te zwaaien. Vanwege deze achtereenvolgens niet al te slimme zetten, moet het koppel voorlopig de gevangenis in.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Engels stel belt politie na diefstal eigen wietplantage

    Man man man, dat hou je toch niet voor mogelijk!

    Comment


      #3
      Re: Engels stel belt politie na diefstal eigen wietplantage

      dumb and dumber!?!

      Comment


        #4
        Re: Engels stel belt politie na diefstal eigen wietplantage

        Altijd lachen die Britten
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Engels stel belt politie na diefstal eigen wietplantage

          Dom of zwaaare ballen aan hun lijf...Ik hoop op een dag dat politie zo'n dingen serieus neemt en mensen die echt gebruiken voor medische redenen serieus nemen,ok dit koppel daarbuiten maar naar wie ga je als je op grote schaal kweekt aan ontsnapping van finacieele crisis of godverdomme gewoon omdat er een vraag en aanbod kwestie is...

          Comment

          Bezig...
          X