Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabispionier Wernard Bruining: ‘Groenboek – Verkenningen rondom de wietpas’

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabispionier Wernard Bruining: ‘Groenboek – Verkenningen rondom de wietpas’

Korting op 420shop
    Ben hem hier nog niet tegen gekomen, dus bij deze:

http://www.voc-nederland.org/2012/04...om-de-wietpas/

Wernard Bruining, oprichter van de eerste coffeeshop van Amsterdam en de eerste growshop van Europa, informeert de leden van de Amsterdamse gemeenteraad en de burgemeester over de verwoestende economische effecten van de wietpas met een digitaal ‘Groenboek’. Nu in PDF beschikbaar op de VOC-site.

Omslag van het Groenboek

Vandaag heeft Wernard het Groenboek naar de burgemeester, de locoburgemeester en alle leden van de Amsterdamse gemeenteraad gestuurd. Het is een uniek document, dat ruime verspreiding verdient. In de inleiding schrijft cannabispionier en VOC-er Wernard:
    “Als voormalig eigenaar van de eerste coffeeshop in Amsterdam, de Mellow Yellow (1973-1978) heb ik de stad zien opleven door de coffeeshops en het toerisme. Met de naderende wietpas en de toenemende bewustzijnsvernauwing in Nederland voel ik mij verplicht een waarschuwend geluid te laten horen.Vandaar dit Groenboek, ik wens U veel leesplezier.”

PDF Groenboek
    Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X