Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prins Filip gaat cannabisplantage bezoeken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Prins Filip gaat cannabisplantage bezoeken

    Korting op 420shop
    Dat hij niet helemaal van deze wereld is, wisten we al langer dan vandaag maar Filip gaat er nu toch wel erg ver in. Hij gaat morgen een cannabisplantage bezoeken in Emblem.

    Gelukkig is het maar een demo-cannabisplantage van de provinciale Antwerpse politieschool Vesta. De federale politie zweert met de hand op het hart dat de installatie alleen dient om hun pakkemannen te trainen om zulke plantages te ontmantelen. Toch zal de prins volgens de aangekondigde planning ruim een uur tussen de planten spenderen, van half 11 tot half 12.

    Naast de prins komen ook minister Milquet en de chef van de federale politie mee op bezoek. Volgens de federale politie is de trainingslocatie in Emblem uniek dankzij zijn "realistische imitaties" en komen er regelmatig nationale en internationale drugslab-ontmantelingsteams op bezoek. Om te leren ontmantelen natuurlijk, of wat dacht u. (AN)

    bron :
    http://www.clint.be/actua/binnenland...ntage-bezoeken

    #2
    Re: Prins Filip gaat cannabisplantage bezoeken

    Mmmmmh, Emblem,

    niet zo ver van hier misschien hebben ze mijn in beslag genomen dames daar wel staan...

    misschien is een belletje doen om te horen wat de opbrengst was...
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment


      #3
      Re: Prins Filip gaat cannabisplantage bezoeken

      Volgens mij heb ik eens een korte docu gezien over die "plantage". Alle materialen (lampen, filters, afzuigers) hebben ze gestolen van kwekers. De planten zijn NEP - de lafaards.

      Comment


        #4
        Re: Prins Filip gaat cannabisplantage bezoeken

        ja want filip moet leren de installatie van tante fabiola te ontmantelen.

        zo gaat dat tegenwoordig.

        Comment


          #5
          Re: Prins Filip gaat cannabisplantage bezoeken

          Hij mag op mijne zolder is komen kijken hoe een voorlopig onbrekende weedplantage eruitziet

          Comment

          Bezig...
          X