Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coşkun Çörüz??? Wie??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coşkun Çörüz??? Wie??

    Korting op 420shop
    [1] Elk bestuurslid moet echter sinds 1997 een handtekening zetten op het formulier, waaruit bewilliging met het verlengen van het bestuurslidmaatschap blijkt. De door zijn handtekening ongeloofwaardige ontkenning was aanleiding voor de Beweging Christelijke Koers CDADe Telegraaf het gedrag van jongeren in Amsterdam en Rotterdam aan het einde van de Ramadan schandalig, ongepast en on-islamitisch. Volgens hem zijn het altijd dezelfde jongeren die voor overlast zorgen en mogen zij wat hem betreft ook de kosten aan schade gaan vergoeden[2]
    Last edited by Jointjedraaien; 22 February 2013, 18:53.

    #2

    Comment


      #3
      Last edited by WeedoHolic; 13 May 2012, 12:05. Reden: aanpassing taalgebruik
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #4
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          http://www.cda.nl/Waar_staan_we_voor...ten/Drugs.aspx



          Het CDA wil een streng drugsbeleid dat aansluit bij het beleid van andere landen. Het Nederlandse gedoogbeleid moet worden afgeschaft, alle coffeeshops moeten dicht. Helaas is daar nog geen meerderheid voor. Het kabinet is wel druk bezig om het aantal coffeeshops te verminderen. Dat is een eerste stap in de goede richting. Daarnaast moeten gemeenten er voortaan voor zorgen dat er geen coffeeshops te dicht in de buurt van scholen zitten. Het CDA vindt dat er geen coffeeshops naar woonwijken mogen worden verplaatst.
          Eind aan gedoogbeleid
          Het CDA is om een aantal redenen tegen het gedoogbeleid:...........
          merijn snoek kent duidelijk de standpunten van zn partij niet
          Last edited by Shades of Green; 11 May 2012, 18:45.

          Comment

          Bezig...
          X