Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BelgiŽ legaal.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

BelgiŽ legaal.

Korting op 420shop
    Er is weer een groepje opgericht in BelgiŽ dat zich inzet voor legalisering.
    Op de site staan nog wel wat spelfautjes, maar dat schijnt vaker voor te komen onder st0ners. (en misschien is het wel Belgisch)

...De bedoeling van deze website is dus om alle 'of toch veel' gebruikers in vlaanderen samen te brengen ,alleen zo zullen wij resultaat boeken!!!
    Een petitie met 1000 handtekeningen is slechts een druppel op een hete plaat gooien ,het moet veel beter en groter deze keer !!
    Spread the word ! Binnenkort meer info over waarschijnelijke iniatieven...
    Legalize it.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Re: BelgiŽ legaal.

Nu nog wachten tot we de petitie kunnen tekenen ^^

Comment

Het word is tijd dat ze het gaan legaliseren
      Wanneer ik kan teken ik het meteen .

Comment

Het voordeel in het geval van Belgie is dat ze een opkomstplicht hebben. In Nederland hebben blowers op de bank hangend allemaal een uitgesproken mening, maar wanneer er dan gestemd kan worden, komen ze niet met hun reet van de bank af, teveel moeite.
        Maar in Belgie kan dit zeker werken, ik ben benieuwd. Misschien verhuis ik wel dan.

Comment

In nederland kun je stemmen wat je wilt, word toch niks van aangetrokken!!!

Comment

Ik ben ook naar belgie verhuisd

Comment

Leer dan eerst zelf maar schrijven, maar, nederlander.. Fout is met niet met au geschreven.

Verstuurd van mijn Skate met Tapatalk

Comment

Mooi zo schiet maar eens op dan. Kan ik eindelijk daar eens de drugstoerist uithangen

Comment

ziet er al mooi uit

Comment

wiet legaal in belgiŽ---> a dream coming tru.
                    @mathijs, wij hebben hetzelfde probleem hoor, mocht de helft van de blowers eens op straat komen heel brussel
                    zou ingenomen zijn maar er komt nooit veel volk naar pro-cannabis betogingen. mss omdat ze te bang zijn om zich te uiten als gebruiker...
                    maarja they cannot stop us from growing and blowing annyway dusja..
                    grtjs tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolliex View Post
                      Leer dan eerst zelf maar schrijven, maar, nederlander.. Fout is met niet met au geschreven.
                      Ik dacht met deze wijze van schrijven het woord wat te accentueren, maar er zijn altijd mensen die dat dan weer niet snappen.
                      Had ik er misschien "spelfaudjus" van moeten maken..
                      Nederlander is trouwens met een hoofdletter.

@mathijs: Opkomstplicht is in dit opzicht zeker een groot voordeel.
                      Voor ik hier ging wonen heb ik ook wat huizen in BelgiŽ bezichtigd.
                      Omdat ik toch liever niet benedenwinds in de buurt van een kerncentrale wilde wonen toch maar in Nederland verder gezocht.
                      Als dit soort acties succes krijgt komt BelgiŽ toch weer in zicht, misschien wat meer oostwaarts dan.
                      Moeten wel de huizenprijzen wat gaan stijgen hier want als ik nu moet verkopen win ik daar niet veel mee.
                      Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

........................
                        Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:16.
                        ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                        Bezig...
                        X