Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen gemeente wil de wietpas nog, máár... Teeven drukt door!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen gemeente wil de wietpas nog, máár... Teeven drukt door!

    Korting op 420shop
    http://www.nujij.nl/algemeen/geen-ge...#ixzz27oTwxrB9

    #2

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Last edited by Renhaze; 3 October 2012, 10:37.

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door markiej View Post
                  hoi ik kom zelf uit venlo. voor de mensen die het niet weten we grenzen aan duitsland,
                  maar sinds invoer van de wietpas is er niks verandert met het aantal drugstoeristen.
                  het enigste wat verandert is dat de drugstoeristen niet meer in de coffeeshop,
                  te vinden zijn, maar overal maar iedereen aanspreken met de vraag of je aan wiet kunt komen.
                  ze komen toch wel aan hun wiet. dus als de nederlandse staat een beetje normaal gezond denkt,
                  dan heffen ze de wietpas op, helpen de duitse drugstoeristen mee aan het terugbetalen van de staatsschuld,
                  dus hoeft er minder hard bezuinigt te worden door de nederlanders. en niet te vergeten,
                  ze de drugstoeristen weer van de straat hebben en in de coffeeshops.
                  Klinkt waar tot "dus hoeft er minder hard bezuinigt te worden door de nederlanders"

                  De overheid krijgt niks van de coffeeshop er gaat geen belasting over een gram wiet.
                  Als ze dat nou wel zouden doen dan is de coffeeshop duurder maar dan kunnen ze wel duidelijke regels gaan maken inplaats van een "gedoogbeleid"

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Serpico6 View Post
                        Iemand nog nieuws over de wietpas in limburg en Maastricht wanneer deze afgevoerd word en er opnieuw belgen en duitsers binnenmogen in de coffeeshops?
                        Zoals je misschien al weet wordt er weer van alles gespeculeerd. http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...s.htm?rss=true
                        Volgens de plannen volgt deze maand nog een definitieve evaluatie over de wietpas. Dan volgt er een besluit. Voor de niet Nederlanders ziet het er helaas niet best uit. Het (zoals door sommigen beweert wordt) wegblijven van de belgische of duitse blowers uit de grensstreek wordt als succesvol ervaren door onze politiek.

                        Ik zou zeggen kom maar af en maak er een rotzooi van, zijn we van dat smoesje ook weer verlost

                        Comment


                          #13
                          nowadays people know the price of everything but value nothing

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X