Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabinoïd-hyperemesis-syndroom met als bijzonder verschijnsel dwangmatig warm baden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabinoïd-hyperemesis-syndroom met als bijzonder verschijnsel dwangmatig warm baden

    Korting op 420shop
    http://www.ntvg.nl/publicatie/cannab...baden/volledig

    Ik kom hier mee omdat ik er dit jaar achter ben gekomen dit zelf ook te hebben.
    De eerste keer was ergens in 2000. Misselijk, overgeven en maar de warmte willen opzoeken. Ik heb uren onder de douche gezeten, ik dronk niet veel te weinig bang om weer misselijk te worden. Op de tweede dag kwam er een arts en hij heeft me naar het ziekenhuis gestuurd om een nachtje aan het infuus te liggen omdat ik aan het uitdrogen was. Het werd geweten aan een griepvirus.
    De tweede keer was in 2007 tijdens een vakantie in Egypte. Drie dagen ziek en weer alleen maar onder de douche gezeten, afgewisseld met slapen. Werd geweten aan het vreemde eten.
    De laatste keer was dit voorjaar. Weer drie dagen ziek en weer heb ik een paar uur aan het infuus gelegen. Daarna een gesprek gehad met een arts die kwam met het Cannabinoid-hyperemesis-syndroom.

    Na het lezen van het artikel vielen er veel dingen op hun plaats en wist ik nu waarom ik af en toe ziek ben. Veel gepraat met manlief en huisarts, waarna ik heb besloten om te minderen maar niet helemaal te gaan stoppen zolang het blijft bij een keer per vijf jaar. Dat heb ik er wel voor over nu ik weet wat het is en zolang ik mezelf dwing om flink te blijven drinken.

    Groetjes,
    Barbamama

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Ook als je nog nooit geblowd hebt. Het zorgt voor de nieuwe aanmaak van bepaalde receptoren door een speciale (vind ik dan) wisselwerking. Erg interessante stof!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Last edited by Nederhigh; 2 October 2012, 17:00.
                  Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                  Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                  Comment


                    #10
                    niet'in de pubertijd ben je ook 5x vatbaarder voor verslavingen.. door hetzelfde verhaal.' lezen, kunnen ze er met een vertekend beeld van af komen. Dat probeer ik eigenhandig te voorkomen, helaas ten koste van je post.

                    Bronnen (ik raad ze iedereen aan, interessante shit!):

                    Gleitman, Gross, & Riesberg (2011). Psychology (8th ed.). Norton.
                    Kolb, B., & Wishaw, I. Q. (2011). An Introduction to brain and behavior (3rd ed.). NY, NY: WORTH.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        Bezig...
                        X