Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tim hofman van BNN begint wietplantage!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...etplantag.html

    Tim is opgepakt. Belachelijk!

    De serie is inderdaad eerder opgenomen. In de filmpjes snijden ze Silver Haze stekjes van een buitenplant. Vanavond gaat de lamp aan bij BNN Spuiten en Slikken!

    Dit zal wel op een proefproces uitlopen, met steun van Gerard Spong en Andre Beckers.

    Alle afleveringen van Tim's Tuintje terugkijken: http://spuitenenslikken.bnn.nl/item/0/893
    Last edited by Renhaze; 28 October 2012, 08:07.

    Comment


      #17
      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

      Jullie gedoogbeleid is gewoon belachelijk en om daar iets aan te veranderen moet die nu opgepakt worden zodat het in de media kan komen. Maar mij lijkt het nu eerder de andere richting uit te gaan, gewoon coffeeshops in zen geheel verbieden ipv het kweken en de verkoop te legaliseren.

      .

      Comment


        #18
        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!



        BNN'er Tim Hofman gewoon thuis

        AMSTERDAM - BNN-presentator Tim Hofman zou gisteravond in
        zijn woning gearresteerd omdat hij zijn eigen wietkwekerij was begonnen, maar
        niets blijkt minder waar.
        Geenstijl
        meldde gisteravond op haar website dat Tim in zijn woning in Den Haag is opgepakt naar aanleiding van zijn wietkwekerij die hij heeft voor het programma Spuiten & Slikken. Inmiddels ontkent BNN de berichten en bevestigt aan De Telegraaf dat er niets aan de hand is. "Tim was, en is nog steeds, gewoon thuis."
        Met Tims Tuintje wil de BNN-presentator duidelijkheid krijgen over het wietbeleid in Nederland. Want met een kwekerij is hij strafbaar, maar de verkoop van wiet wordt in coffeshops gewoon gedoogd.
        "Gaandeweg dit traject ben ik me steeds meer gaan verbazen over de enorme kromheid van dit beleid en de grote hoeveelheid haken en ogen die er op juridisch gebied bij komen kijken", legde Tim eerder uit.
        Minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten, liet vrijdag al weten dat hij de actie van BNN echt niet vond kunnen en maatregelen zou overwegen. Advocaat Gerard Spong bood vorige week aan dat mocht het zover komen dat Tim of BNN voor de rechter wordt gedaagd, dat hij de verdediging op zich zal nemen.
        In 2010 werden in Nederland 5080 hennepkwekerijen opgerold. Niemand weet hoeveel hennepkwekerijen ons land telt. De schattingen lopen uiteen van 35.000 tot een veelvoud daarvan.

        http://www.telegraaf.nl/prive/131253...pgepakt__.html

        Comment


          #19
          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

          ja een erg lastig en ingewikkeld onderwerp, ben benieuwd...

          Comment


            #20
            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

            http://www.debroervanroos.nl/2012/10...-ware-verhaal/

            Comment


              #21
              Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

              aaah kijk, nu is de situatie al weer wat duidelijker

              Comment


                #22
                Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                Over het 'FreeTim' verhaal wel. Over de wetgeving voor eigen kweek (helaas) niets.

                Comment


                  #23
                  Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                  Nou Tim heeft zojuist uitgelegd in spuiten en slikken.
                  Heftig hoor!
                  Komen justitie en een pet ook nog is met een waarschuwing.
                  Belachelijk.

                  Zal morgen even een link van de aflevering als die online staat hier neerzetten.

                  Comment


                    #24
                    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                    dus hij heeft er niks mee opgeschoten?

                    Comment


                      #25
                      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                      Tim is toch wel bang voor een strafblad, waarmee hij bijvoorbeeld Amerika niet meer inkan. Voor een reporter is dat nogal een handicap. Hij aarzelt nu tussen stoppen, doorgaan maar niet verkopen, of doorgaan en verkopen aan de coffeeshop.

                      Comment


                        #26
                        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                        Ik zou gewoon wijs doorgaan, naar mijn weten kan je Amerika gerust bezoeken met een strafblad maar emigratie wordt wel een probleem.
                        Anyway, voor in de toekomst zal dat weinig uitmaken aangezien Amerika een afbrokkelend & zinkend schip is.
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                        Comment


                          #27
                          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                          "Hoog bezoek! In aflevering 5 lopen de gemoederen hoog op en wordt Tim getrakteerd op een bezoekje van de politie. Heavy!"
                          bron: http://spuitenenslikken.bnn.nl/item/0/893

                          Tim moet zeker doorgaan. De officier van justitie neemt pas maatregelen als hij de softdrugs aan de coffeeshops gaat verkopen. DUS de vijf wietplanten mogen dus gewoon geplaatst worden volgens justitie en overheid!

                          Comment


                            #28
                            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                            Wtf?
                            Dus hij mag binnenkweken?

                            Comment


                              #29
                              Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                              Jezus Christus, is het nu zo moeilijk te begrijpen waarom Justitie niet handhavend optreedt? Ze willen gewoonweg niet te kakken worden gezet. Hebben jullie Van Opstelten niet zien draaien over de wietpas, die in het nieuwe regeerakkoord in de ijskast is gezet. Van Opstelten blijft op het pluche zitten, de wietpas exit, maar blijft in die zin overeind dat met de gemeenten over "maatwerk" moet worden gepraat. Faliekante onzin van een bewindspersoon, die al geniet van een deftig pensioen en als minister een jaar of 4 achteroverliggend wil bijbeunen voor een salaris van 180.000 euro per jaar.
                              Last edited by Xtreme; 6 November 2012, 10:59.

                              Comment


                                #30
                                Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                                @ Xtreme: wat zeg jij als diehard-wetoloog?
                                Kunnen we niet gewoon stemmen voor legalisatie?
                                Een referendum onder de rokers.

                                Zoiets moet kunnen toch?
                                Dat is immers het verschil tussen Nederland en Verweggistan.
                                Wij leven toch in een democratie?
                                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                                Comment

                                Bezig...
                                X