Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tim hofman van BNN begint wietplantage!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

    Knetterus Modus & werken rocks
    Ik mocht ook altijd blowen bij een constructiebedrijf waar ik werkte, 't was een 1mansbedrijfje en er wertken nog twee gasten bij waaronder ik.
    Wij beide blowers natuurlijk maar paffen mocht altijd, maar 't liefst in de auto of bij de afzuiger voor lasapparaten in geval er klanten binnen kwamen lopen
    Maar in het begin zei de baas; als jullie gaan klooien en fouten maken dan is het afgelopen met de jointjes eheheheheh.
    Overigens was de 'baas' ook een jonge dude die ook naar feestjes ging en zo weedjewel, ehehehe wel kool.
    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

    Comment


      #47
      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

      Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
      Vandaar ook MP75, heb je meer tijd om te messen. Roodband/geelband/snelband is gamma eh..
      MP75 gebruik ik ook wel, maar alleen in stuaties waarin ik meerdere lagen over elkaar moet aanbrengen. Lichtjes messen, daarna met een lijmkam groeven maken, laten uitharden, hechtprimer aanbrengen en de tweede laag stuken. Als de muren meer dan 5 cm. uit het lood staan, krijg ik het met een enkele werkgang niet voor elkaar. Met stucspecie op basis van cement, met een extra schepje kalk kan ik wel een dikkere laag aanbrengen, maar ik vind stuken met roodband of MP75 al zwaar genoeg. Boven je macht werken met stucspecie gaat gauw vervelen.

      Comment


        #48
        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

        je praat onzin net of jij nu minder blowt geloof er niks van pik

        Comment


          #49
          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

          MP75 verkocht ik altijd op de Wallen

          En tegen wie lul je nou rollendesteen?
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #50
            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

            Rolling Stone: ingeval je van oordeel bent dat ik onzin "praat", zou je op zijn minst beargumenteerd je standpunten kunnen verwoorden. Maar het is je van harte gegund hoor, om je onvrede richting mij te ventileren. Gelukkig voorziet mijn innerlijke beschaving er niet in om me te verlagen tot het referentiekader van een te voeren discussie, waarin je je kennelijk welbevindt. Het ga je goed rolling stone. Veel meer praat heb ik niet meer voor je. Jij vindt me kennelijk een "pik". Wat ik van jou denk, laat ik in het midden. "Want wat geeft de adelaar om het gebalk van een ezel". En met deze worden ben je geloofd en geprezen.
            Last edited by Xtreme; 7 December 2012, 12:49.

            Comment


              #51
              Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

              Te snel oordelen zit in 't aard van 't beestje Xtreme, 't is helaas een kenmerk van de hedendaagse maatschappij.
              Men heeft als snel zijn/haar oordeel klaar zonder iets af te weten omtrent de achtergrond.

              Overigens: de term 'pik' is iets Amsterdams zoals 'ouwe', begrijp ik prima. Ik kom immers uit dezer contreien.
              Maar dat betekent niet dat ik deze termen tegen iedere ziel loop te roepetoeteren
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #52
                Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                Maar genoeg over stucwerk, pikken en xtreme zijn succesverhalen. We zijn allemaal enigszins, in iemands optiek, chronisch blowende lulletjes rozewater, de ezel die dat niet toegeeft heeft van de adelaar niet gehoord waar de steen lag. Ontopic om ontopic te blijven: Hoe maakt die Tim het? Kan er geen embedded linkje van komen?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #53
                  Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                  Bij ons in den Belziek bestaat deze legale wietplantage al,Genaamd: VZW.Trek uw plant@Cannabis Social Club,ga daar eens wat informatie opdoen!!!
                  In Nederland heb je toch ook het recht om 1 of meerdere planten te hebben?Start een vereniging met meerdere kwekers,organiseer vergaderingen enz..
                  Deze stunt van BNN zal ons geliefd plantje weer eens schaden,en Tim H. blijft weer lekker buiten schot,gesteund door advokaten,werkgever en natuurlijk niet te vergeten GELD,deze stunt is enkel bedoeld als reclame voor de zender en het programma S&S.Omzeil de wet gewoon ipv domme acties te doen dat toch op niets zal uitdraaien:planten vernietigt,installatie afgebroken en wie weet misschien een rechtszaak. Al wie de wet overtreed wordt gestraft

                  Comment


                    #54
                    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                    Die 50% belasting kies je natuurlijk zelf voor, ook als participant op de arbeidsmarkt is er een belastingvrije ondergrens
                    Niemand betaalt 50% over het geheel. Iedereen begint met 33,1% tot 18.945 euro. Daarna vanaf 18.946 t/m 33.863 euro betaal je over dat deel 41,95%. Daarna betaal je vanaf 33.864 t/m 56.491 euro 42% en pas daarboven 52%. Iedereen betaalt dus gewoon hetzelfde, alleen komt niet iedereen boven een bepaalde inkomensgrens.

                    Daarbij kan het goed zijn dat iemand die jaarlijks niet boven de 41.95% grens komt, even hard en in sommige gevallen nog harder werkt als iemand die bijvoorbeeld anderhalve ton verdient.
                    In dat opzicht doet het diegene financieel altijd nog meer pijn dan iemand met een hoger inkomen.
                    Als iemand er zelf voor kiest om voor 900 euro in de maand zichzelf hele dagen stoned te blowen en verder niets uit te voeren, succes daarmee dan. Mijn levenskeuze is dat in ieder geval niet.
                    Waar je vooral voor op moet passen, is dat je mensen die van een uitkering moeten leven gaat generaliseren alsof dat hun eigen keus is. Velen hebben een lichamelijke of geestelijke toestand waardoor dat zo is, anderen hebben gewoonweg niet de juiste capaciteiten. Als je dan in dat vakje zit, waarom zou je dan 's ochtends die blow niet roken?
                    Het is dus oppassen om anderen geen onrecht aan te doen door vanuit aannames uitspraken te doen. Andersom is dat hetzelfde, iemand die in een dergelijke situatie zit hoeft ook anderen die wel goed in de markt liggen niet te generaliseren als graaiers. De gulden middenweg is dus de beste. Gun degenen die niet kunnen ook enige kwaliteit van leven en laat hun degenen die wel kunnen ook in hun waarde. Want het is wel een feit dat daar het geld vandaan komt om de andere groep een aanvaardbare vorm van leven te gunnen.
                    Parasieten heb je trouwens altijd wel, daar lijden degenen die echt niet kunnen nog het meeste onder. Zouden er geen parasieten zijn dan zou hun leven kwalitatief veel beter zijn en dat van ons maar een klein beetje.

                    Comment


                      #55
                      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                      Je vergeet de eenmalige werkgeversheffing van 16 % voor hogere inkomens uit het lenteakkoord, die in maart 2013 moet worden betaald. Aangezien ik in fictieve dienstbetrekking sta bij mijn eigen B.V. voel ik dat wel degelijk in de portemonnee. En hoe eenmalig is zo'n heffing? Niets is zo permanent als een tijdelijke belastingverhoging: het kwartje van Kok zal nimmer verdwijnen. En verder is het opbouwpercentage voor pensioen in eigen beheer verlaagd naar 1.75 % per jaar en gemaximeerd in hoogte. Een pensioen van 70 % inclusief AOW-inbouw van het eindloon is dus eveneens niet meer mogelijk.

                      Comment


                        #56
                        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                        Ik ben met je eens dat alles in sneltreinvaart afgebroken wordt ja, enige dat je eraan kunt doen is nog meer geld verdienen en wanneer je genoeg hebt verkassen.

                        Comment


                          #57
                          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                          Het enige wat de overheid doet is heffingen naar voren halen. Waar een ieder vroeger -tegen een aftrekpost voor zijn oudedag kon sparen- kan dat thans alleen maar als er sprake is van een voorzieningen tekort, waarvoor je een of andere waanzinnige rekenkundige formule moet aanwenden om dat te kunnen berekenen. Sommige van mijn klanten storten een lijfrentepremie af, die niet meer aftrekbaar is. Dus ze moeten hun aangiften over een periode van meer dan 20 jaar gaan bewaren, alsmede uiteraard de bankafschriften waaruit de afstorting blijkt, om na ommekomst van die periode een beroep te kunnen doen op de saldomethode, zodra de lijfrente termijnen gaan expireren.

                          Comment


                            #58
                            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                            Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                            Ik ben met je eens dat alles in sneltreinvaart afgebroken wordt ja, enige dat je eraan kunt doen is nog meer geld verdienen en wanneer je genoeg hebt verkassen.
                            Geniale opmerking maar is dit een serieuze gedachtengang??


                            Hard werken om het systeem te steunen dat je juist dan het hardste naait en waarvoor je na jaren aderlaten alsnog het liefst weg zou vluchten??

                            Aangezien hard werken bestraft wordt ken je beter met je eigen visie ten onder gaan dan met de visie van n ander eh..

                            Comment


                              #59
                              Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                              Tim's tuintje was echt veel te oppervlakkig. En hij wilt zelf buiten schot blijven, waarom dan niet de ballen hebben om er iets aan te doen.

                              Te makkelijk gemaakt. En zit hij met een middelvinger op TV, omdat hij nog graag naar Amerika wilt :'( :'( :'( Erg jammer

                              Iedere dag liggen er ongeveer 300KG legale wiet in de coffeeshops en meneertje is bang dat hij met 20gram gepakt wordt. (wat je hoogstens een boete van 100,-)

                              Jammer, het had zoveel kansen en dan nog zo'n flutprogrammaatje erover maken

                              Comment


                                #60
                                Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                                Mee eens, Renhaze. Tims tuintje was een slap aftreksel van "Nederwiet: The Moevie". Dat Tim uiteindelijk niet verkoopt kan ik begrijpen, maar dat hij niet eens een trekje neemt van zijn eigen wiet vindt ik beneden peil.

                                Tim verdient wel een prijs voor slechtste-oogst-ooit: 19 gram uit 5 planten.

                                Comment

                                Bezig...
                                X