Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tim hofman van BNN begint wietplantage!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tim hofman van BNN begint wietplantage!

    Korting op 420shop
    http://jongeren.blog.nl/media/2012/1...t-wietplantage


    '''En mocht het zover komen dat Tim of BNN voor de rechter wordt gedaagd, dan heeft advocaat Gerard Spong zich aangeboden voor de verdediging.
    Spong vertelde in een eerdere uitzending dat hij het cannabisbeleid in Nederland hypocriet vindt en van mening is dat het gelegaliseerd moet worden''

    haha

    #2
    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

    Ik volg elke week spuiten en slikken, intressant progamma en soms zijn er zulke grote mafkezen op deze wereld dat je wel moet lachen.

    En zelf leuk idee maar had het niet gedaan, ze proberen wel een punt te maken met dat het wel mee valt maar er zijn altijd wel mensen die dit negatief opvangen..

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

      haha ja ik moest er ook wel om lachen, ben wel erg benieuwd hoe dat af gaat lopen

      Comment


        #4
        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

        Minister Ivo Opstelten die Veiligheid en Justitie in zijn portefeuille heeft, wil tegen publieke omroep BNN optreden als deze voor het tv-programma Spuiten en Slikken de wet aan zijn laars lapt.
        BNN tv-maker Tim Hofman wil in het gebouw van BNNOpstelten wil optreden

        Een wietkwekerij is een wietkwekerij en BNN heeft zich net als iedereen in Nederland aan de wet te houden. Dat lijkt minister Ivo Opstelten te denken. Deze stelde desgevraagd na de ministerraad dat de wietkwekerij van BNN niet door de beugel kan. Opstelten stelt niet te schromen tegen BNN op te treden als blijkt dat deze de wet overtreedt. Mocht justitie daadwerkelijk tegen BNN en/of Hofman optreden dan zal advocaat Gerard Spong hen juridisch bijstaan

        Ook gaf Andre Beckers aan om Spuiten en Slikken juridisch bij te staan. Hopelijk breken ze eens door die hypocrisie heen!

        Comment


          #5
          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

          Dit was wat ik bedoelde, sowieso komt er het er door in opspraak.

          Comment


            #6
            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

            Hier nog een nieuwsartikel over het Tim's Tuintje bij Spuiten en Slikken:
            Vanaf zondag mag Tim Hofman, de nieuwste aanwinst van Spuiten en Slikken, zich professioneel wietteler noemen. Wekenlang is hij in de weer geweest met zijn vijf stekkies en nu mogen eindelijk de lampen erop. Binnenkort kan hij met zijn eigen wiet langs de coffeeshop voor de verkoop! Tim’s Tuintje is iedere zondag om 22.00 uur te zien in Spuiten en Slikken bij BNN op 3.
            In Nederland is het professioneel telen van cannabis verboden, maar de verkoop ervan door coffeeshops wordt gedoogd. Best bizar. Tim ontleedt dit schimmige Nederwietbeleid in Spuiten en Slikken door zelf wiet te kweken in het BNN-pand. En mocht het zover komen dat Tim of BNN voor de rechter wordt gedaagd, dan heeft advocaat Gerard Spong zich aangeboden voor de verdediging. Spong vertelde in een eerdere uitzending dat hij het cannabisbeleid in Nederland hypocriet vindt en van mening is dat het gelegaliseerd moet worden.
            Tim ontmoet tijdens zijn kweekavontuur alle spelers die zich op het slagveld van het gedoogbeleid begeven: voorstanders, tegenstanders, wetgevers, handhavers, werknemers, werkgevers, politici, happy gebruikers en slachtoffers. Tim: ‘Ik duik de komende weken in het schimmige gebied van het wietbeleid en maak het zelf allemaal mee. Gaandeweg dit traject ben ik me steeds meer gaan verbazen over de enorme kromheid van dit beleid en de grote hoeveelheid haken en ogen die er op juridisch gebied bij komen kijken.’ Binnenkort neemt Gerard Spong de eerste aflevering van Tim’s Tuintje mee in een rechtszaak tegen een coffeeshophouder om het hele probleem te duiden. Advocaat Spong: ‘De achterdeur van de coffeeshop spekt de voordeur van de belastinginspecteur.’


            bron: http://www.bruno.nl/nieuws/14505/spu...tplantage.html

            Comment


              #7
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #8
                Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                Als ze er niets mee doen is het een mooi argument om te gebruiken als je als kweker zelf wordt vervolgd. Waarom hij wel terwijl justitie de plaats gewoon weet en ik niet?
                Vervolgen ze hem wel, dan is het natuurlijk smullen met Gerard Spong als advocaat. Schitterende actie!

                Comment


                  #9
                  Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                  Waarschijnlijk is die kweek al een tijd geleden opgenomen denk ik.

                  Comment


                    #10
                    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                    Ja, dat het nu meer in opspraak kan komen is mooi.
                    Misschien kan er dan toch gesproken worden over het reguleren van thuisteelt voor eigen gebruik.
                    Ik persoonlijk zou bijvoorbeeld pleiten voor een keurmerk ofzo, netzoals de de Arbo (hand)gereedschappen jaarlijks keurt zeg maar.
                    Zo zou ook gemakkelijk een kweekruimte jaarlijks kunnen worden geinspecteerd op de veiligheid.
                    En dat laatste zouden ze vast wel hebben gedaan bij deze, ahum..............plantage.

                    Wel vind ik dat ze met de term 'wietplantage' de plank volledig misslaan, al dan niet propaganda-achtig.
                    Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                    Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                    Comment


                      #11
                      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                      Hahaha wat een wereldvreemde man is die Opstelten toch. Hopelijk komt er snel een nieuwe minister voor Justitie en Veiligheid



                      toegevoegd: ("De bunga-lijst staat er niet tussen hahahha, raap me op!")
                      Last edited by Renhaze; 27 October 2012, 17:13.

                      Comment


                        #12
                        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                        en dat is minister
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #13
                          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                          ik heb zojuist op een andere website gelezen dat tim is opgepakt in zijn woning.

                          Comment


                            #14
                            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                            echt benieuwd wat dat teweeg gaat brengen...LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #15
                              Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                              http://spitsnieuws.nl/pl/svt/po/opnl...m-wietplantage

                              Triest jongens, echt triest.

                              Comment

                              Bezig...
                              X