Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

    Korting op 420shop


    Als eerste Amerikaanse staat legaliseert Colorado het gebruik van softdrugs. Dat is de uitkomst van de extra stemming die dinsdag in de staat werd gehouden.
    In Colorado is het nu volgens verschillende Amerikaanse media legaal om tot aan een ounce (ruim 28 gram) aan marihuana te verkopen en te gebruiken voor inwoners ouder dan 21 jaar. Daarnaast is het vanaf nu toegestaan om tot zes wietplanten thuis te hebben.

    Ook in Oregon en Washington kon voor de legalisering van softdrugs worden gestemd. De bevolking van Washington heeft voor legalisering gestemd.

    De legalisering van marihuana kan een interessante situatie opleveren. Volgens de federale wetten blijven de kweek en het gebruik van wiet namelijk verboden.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

    Prachtig! Kommop Europa

    Comment


      #3
      Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

      wou net zeggen en nou wij nog

      Comment


        #4
        Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

        mooi!! 2x leuk nieuws uit de states zo net bij opstaan,het is meestal anders...
        nowadays people know the price of everything but value nothing

        Comment


          #5
          Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

          Ik heb eigenlijk nooit het draagvlak van de constitutionele en federale wetgeving in Amerika begrepen. De "Founding Fathers" hebben na de strijd tussen het Noorden en het Zuiden een grondwet ontworpen die nooit gewijzigd mocht worden. Deze constitutionele wet, mocht alleen nader worden uitgewerkt met amendementen. In sommige staten is de doodstraf niet strijdig met de constitutionele wetgeving en in andere staten weer wel.

          Comment


            #6
            Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

            Hm, en je mag tot 6 plantjes thuis hebben, meer als hier gedoogd is toch?
            Oh wat zullen die dingen groeien daar met die verschrikkelijk warme zomers;p

            Comment


              #7
              Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

              Maar het blijft voor mij onduidelijk, ondanks het feit dat ik in Californie, 3 maanden (fiscaal) recht heb meegedaan. Het zou hier te lande toch van de zotte zijn, dat bijvoorbeeld in Friesland het kweken van een aantal planten wel legaal is, maar in Zeeland of Limburg niet.

              Comment


                #8
                Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

                Dat zou idd raar zijn Xtreme, laten we hopen dat er nog veel meer staten volgen!

                Comment


                  #9
                  Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

                  Ik vind het wel speciaal dat het volk daar nog inspraak heeft op wetswijzigingen. Hier hebben wij die mogelijkheid ook, maar er wordt geen gebruik van gemaakt. Dat zou ik graag nog eens zien gebeuren, echter ben ik bang dat onze overheid die vorm van democratie niet aankan. Liever smijten ze met willekeurige cijfers en verzonnen rapporten om 'vertegenwoordigers van het volk' te laten beslissen, in plaats van het volk zelf te laten kiezen. Begrijpelijk of niet, maar USA lijkt democratischer dan wij.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

                    Om kort te gaan , de eerste stappen zijn gezet. Time will tell
                    sigpic it is just a flower

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

                          In Texas zal wiet wel nooit worden gelegaliseerd. Daar wonen fanatici: die lieden waren destijds trots in plaats van verdrietig dat hun kinderen sneuvelden in Vietnam. Ben je ooit met een Van naar een supermarkt gereden, met achter op het bestuurdersschot foedralen met een kogel- en een hagelgeweer? Dan moet je naar Texas gaan: die lieden zijn "vuurwapengeil".

                          Comment


                            #14
                            Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

                            Geen probleem ik neem zeker daar mijn pick-up daar boven op een gedraaidejointgeweer mee.die schiet een puur joint naar wie je wilt

                            Voor de zekerheid kunnen we beter richting naar Oklahoma gaan mss zien we daar paar apache's met een vredespijp in zijn hand

                            Comment


                              #15
                              Re: Colorado legaliseert als eerste staat marihuana

                              Filmpje erbij...

                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X