Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

    Korting op 420shop
    ...........................
    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 04:45.

    #2
    Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

    ze zijn ze goed aan het oprollen geloofk moet je maar growen voor jezelf en niet voor euro's
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

      Als iedereen dat zou doen, kon niemand meer in de shop wat te blowen kopen. De oorzaak ligt niet bij die kwekers, het ligt bij de overheid zelf.
      Wel een markt met legale verkoop, maar geen legale productie is niet echt goed geregeld.
      De overheid moet eens stoppen met het zo belangrijk vinden wat andere landen ervan vinden en het gewoon eens goed regelen van het begin tot het eind, dan hoeft er niet op dergelijke manieren gekweekt te worden, dan kan het gewoon in de kassen gebeuren.
      Aangezien er dan ook niet meer zoveel te halen valt, als ze er dus geen idioot hoge accijns op gaan heffen, is het ook niet meer financieel aantrekkelijk om het op de manier te verbouwen die we nu kennen.

      Comment


        #4
        Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

        ........en de fikse som geld werd in eigen boezem gestoken.......

        Alleen dat vertellen ze er niet bij.
        Cannabis illegaal houden levert de 'boeven' uiteindelijk veel geld op.
        Dat weet de overheid, en daarom criminaliseert de overheid cannabis. 't Enige wat ze daarna hoeven te doen is opsporen & het geld afpakken.

        Het antwoord op 9/10 vragen is 'geld'.
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

          klopt ook mathijs
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment


            #6
            Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

            Ja, maar ze zorgen toch zelf dat er veel geld te verdienen valt door die boeven? Als het door de kassenboeren verbouwd zou mogen worden is er voor een boef niets meer aan te verdienen hoor.
            Het is niet zo gek trouwens dat die het geld in eigen zak steken, ze lopen er zelf het risico voor. Daarnaast is wiet verbouwen ook niet slapend rijk worden, het is best veel werk als het op grotere schaal is.

            Comment


              #7
              Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

              ....................
              Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 04:45.

              Comment


                #8
                Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

                the power of money hier een klein bewijsje ervan als je even verder leest in het artikel http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-wereld.dhtml
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

                  1500 planten zetten en geen UPS voor je afzuiger maken ?
                  Da's bijna net zo slim als die kwekerts in Z'meer die de voordeur open hebben laten staan waardoor een bezorgde buurtbewoner de politie belde.

                  Als iedereen dat zou doen, kon niemand meer in de shop wat te blowen kopen
                  En ?
                  Ik zeg snel sluiten die shops en iedereen een plantje thuis.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

                    ja daar zitten weer voordelen en nadelen aan,
                    ik begrijp wel dat er voor anderen een nadeel aanzit als shops zouden sluiten
                    bijv thuis niet kunnen blowen of niet kunnen kweken, die mensen zijn er genoeg;p
                    zelf rook ik ook mijn eigen wiet en heb de shop niet echt nodig, en helemaal als ik eens naar de prijslijst kijk

                    Comment


                      #11
                      Re: Stroompanne legt professionele cannabisplantage bloot

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      1500 planten zetten en geen UPS voor je afzuiger maken ?
                      Da's bijna net zo slim als die kwekerts in Z'meer die de voordeur open hebben laten staan waardoor een bezorgde buurtbewoner de politie belde.


                      En ?
                      Ik zeg snel sluiten die shops en iedereen een plantje thuis.
                      Dat is zoiets als zeggen: Als je tomaat wilt eten kweek je het zelf maar in een kas.

                      Er zijn genoeg recreatieve blowers die niet zoals 99% van dit forum 100-200 gram per jaar of meer wegblowed. Die 5 gram blowen op een jaar, max... Die growers niet kennen en naar de shop moeten.
                      Wat is er dan de beste oplossing? Ik zeg: Legale teelt en lekker in een tabak zaak verkopen.

                      Comment

                      Bezig...
                      X