Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over Holland !!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • bramonius
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    @QNQ kijk een kenner

    (t'is verbouwt kom er al jaren niet meer, maar een paar vrinden komen er geregeld)

    Leave a comment:


  • Tkief
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Ik ben heel content met m'n wiet uit rotterdam, ik vind de goedkope soortjes uit Nemo echt wel hun geld waard ! 30eur voor 5gram, of de amnesia haze, 10eur voor 1gram
    Is nijmegen goed ?

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Bedoel je 't Klavertje ? Die zit toch rechts, voordat je de snelweg weer onderdoor gaat ?

    Leave a comment:


  • bramonius
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    @delange: je hebt gelijk. dit heeft als reden dat onze randstad verneukt is door eigen onwetendheid en het geldwolf virus.

    ga voor de betere prijzen, kwaliteit en toegankelijke shop naar een plek in het oosten. dus langs de duitse grens van noord naar zuid
    kom je de betere plekken tegen. Voor de bezoekende toerist zoals DMX ---> als je een beetje zoekt zul je shops tegen komen die geen
    reclame maken of hun aanwezigheid prijzen. je mag 3 keer raden waarom dit nodig is .

    mocht je toch richting nijmegen rijden,.... rij even 1/2 uur door richting amersfoort. neem de A1 richting westen (vanuit de kant nijmegen/arnhem)
    ga de afslag hoevelaken eraf en volg richting amersfoort. linker zijde zie je een vrachtwagen stop en rustplaats. restaurant met 24 uur bediening
    aan de weg zijde (geen officiele naam). als je het terrein op rijdt zit het "shop kot" aan de achterzijde van de parkeerplaatsen .
    mocht je een bezoek willen wagen dit is een shop zonder toeristen, eens een heel andere ervaring dan die dure nep shops.
    omdat deze alleen met de auto te bereiken is zul je hier alleen klanten treffen en geen "shopbewoners" van welke aard dan ook.

    groetjes en suc6.

    Leave a comment:


  • delange021080
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Nijmegen is 't dichtste voor ons belgen.zelf ook nog is naar daar de komende dagen... heb geen zin in koppijn wietjes Peace Ganja

    Leave a comment:


  • Woesaka
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Beetje beter zoeken had je idd die info gegeven.

    Rotterdam is de dichtsbijzijnde plaats

    Leave a comment:


  • Tkief
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Dmx View Post
    oke maar kvindt niks ove goes . ik weet amsterdam en al da wel maar goes ?????? weet soms iemand dat ?
    Rotterdam is het dichtste bij denk ik, en daar kan je nog gewoon binnen gaan

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Anderhalve maand geleden kwamen Belgen niet binnen in Goes.
    Gevonden hier op het forum.

    Leave a comment:


  • Dmx
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    oke maar kvindt niks ove goes . ik weet amsterdam en al da wel maar goes ?????? weet soms iemand dat ?

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Als je eens hier kijkt ofzo ?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!??!!!

    Leave a comment:


  • Sole mio
    replied
    Re: Vraagje over Holland !!!!

    Als je eens goed zoekt zul je dat hier wel ergens vinden. (5g ?)
    Je zult natuurlijk veel kweekverslagen tegenkomen omdat dit een hobby growers forum is.

    Leave a comment:


  • Dmx
    heeft een topic gestart Vraagje over Holland !!!!

    Vraagje over Holland !!!!

    Hallo ik heb een vraagje ,
    ik woon in gent (Oost vlaandern) en ik zou vandaag naar holland gaan .
    Nou is de vraag mogen er al terug buitelanders kopen in de coffeeshops ????
    En hoeveel kan je kopen max ????
    Kan er iemand aub mij iets terug laten weten ik zou normaal om 14.00 uur vertrekken .
    Grz Dmx
Bezig...
X